سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/29 15:46:52
مسئول گروه جهادی جغرافیا محور حضرت زهرا (س) همدان خبر داد

توزیع ۳۰۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه بین نیازمندان روستای دولت‌آباد بهار

مسئول گروه جهادی جغرافیا محور حضرت زهرا (س) همدان از توزیع ۳۰۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه بین نیازمندان روستای دولت‌آباد شهرستان بهار به همت گروه جهادی حضرت زهرا (س) خبر داد.

شناسه خبر: 11718

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج ، سپیده عباسی‌کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با همکاری گروه‌های جهادی محله محور شهیده سمیه حوزه شهیده افضل محله محور بابایی پور و حوزه شهیده ام البنین و با همکاری و پشتیبانی دفتر بسیج خواهران و بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان، گروه جهادی جغرافیا محور حضرت زهرا (س) به روستای دولت آباد شهر بهار اعزام شد و در این روستا خدمات خوبی ارائه داد.

وی هدف از اجرای این برنامه را کاهش آلام نیازمندان نسبت به تامین بخشی از معیشت هموطنان متاثر از ویروس کرونا و شاد کردن دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: با این اقدام شاهد خلق زیبایی‌ها و شادی‌های فراوانی بودیم که امیدواریم بار دیگر توفیق انجام چنین کاری را پیدا کنیم.

مسئول گروه جهادی جغرافیا محور حضرت زهرا (س) همدان بیان کرد: در مدت کوتاهی که بسیجیان جهادی در روستای دولت‌آباد فعالیت می‌کردند ۱۵ بسته لوازم تحریر به همراه کیف به ارزش ۳ میلیون تومان، ۲۰۰ پرس غذا به ارزش ۷ میلیون و ۶۰۰ تومان، ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیون تومان و ۲۰۰ بسته پذیرایی و بهداشتی به ارزش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان توزیع شد.

وی اضافه کرد: توزیع میوه به ارزش ۲ میلیون تومان، تعدادی اسباب بازی به ارزش یک میلیون تومان، همچنین شال و کلاه به ارزش ۲ میلیون و ۴۰۰ تومان در بین نیازمندان نیز از دیگر فعالیت‌ها بود.

 عباسی‌کیا ابراز داشت: در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه جمع‌آوری شده بود که توسط گروه جهادی در بین نیازمندان روستای دولت‌آباد بهار توزیع شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون