سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/6 19:54:29
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

بازرسی و تست بیش از 58 هزار دستگاه کنتور برق در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: طی 6 ماه امسال تعداد 58 هزار و 507 کنتور عادی در تمام تعرفه‌ها تست و بازرسی و از این تعداد 2 هزار و 71 کنتور معیوب شناسایی شده است.

شناسه خبر: 11772

‍ به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه از برنامه‌های اساسی شرکت  ارتقاء شاخص‌های کیفی، تداوم در پایداری شبکه و تضمین کیفیت انرژی است، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از هدررفت انرژی و کاهش برق‌های غیرمجاز سالانه از طریق گروه پیمانکاری برای بازدید، بازرسی و نظارت لوازم اندازه‌گیری در سطح شرکت اقدام می‌شود. 

وی بیان داشت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده سالانه 20 درصد از مشترکین در بخش عادی و همچنین تمام مشترکین دیماندی دو بار مورد تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری قرار می‌گیرند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اجرای طرح بازرسی لوازم اندازه‌گیری مشترکین عادی، تعداد  156 هزار کنتور برای امسال  در سطح استان مورد بازدید قرار خواهد گرفت. 

وی گفت: طی 6 ماه امسال تعداد 58 هزار و 507 کنتور عادی در تمام تعرفه‌ها تست و از این تعداد 2 هزار و 71 کنتور معیوب شناسایی شده که تعداد یک هزار و 39 کنتور تعویض و یک هزار و 27 کنتورنیز اصلاح شده است. 

جمشیدی ادامه داد: نتیجه تست و بازرسی‌های انجام شده از لوازم اندازه‌گیری از ابتدای سال تاکنون ذخیره بیش از 35 میلیون کیلووات ساعت انرژی و دریافت مبلغی بالغ بر 14میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است. 

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های شرکت در این بازدیدها کنترل انشعابات تجاری پر مصرف است، گفت: تاکنون 110 انشعاب خطادار کشف شده که هشت مورد آن تعویض و مابقی نیز اصلاح شده است. 

 

روابط عمومی #توزیع_برق_شهرستان_بهار

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون