سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بايد مطالعه را در راستای یادگیری احکام الهی، در اولویت قرار دهیم.

شناسه خبر: 12346

به گزارش نشاط شهر، عصر امروز جشنی به مناسبت عيد مبعث رسول اکرم(ص) با سخنرانی حجت‌الاسلام جمال زاده و با مولودی خوانی قروه ای ، با همت وهمکاری پایگاه مقاومت زینبیه و هيئت حضرت علی اکبر واحد خواهران در حسینیه شهیدضرابی برگزار شد .

 

 حجت‌الاسلام جمال زاده با تبریک عید مبعث رسول خاتم حضرت محمد مصطفی صلےالله‌علیه و آله به سبک زندگی اسلامی پرداخت و عنوان کرد : اهميت و فضیلت امام‌ زمان(عج) از وجود رسول اکرم(ص) و بعثت آن باعث رحمت وبرکات بر انسان است. 

 

وی در ادامه افزود : بعد از بعثت پیامبر اکرم(ص) احترام و جایگاه ویژه اسلام افزایش یافت و بايد در این روز مبارک ، قبولی حوائج مادی و معنوی را از خداوند متعال طلب کنیم

 

 حجت‌الاسلام جمال زاده برمهم ترین مأموریت مبعث نبی مکرم اسلام تأکید کرد و گفت: آن حضرت آموزش مکارم الاخلاق و نحوه صحیح زندگی کردن ، که همان این یکی از دلایل مبعوث رسول اکرم(ص) در قوم عرب است و بايد آموزش اخلاق حسنه و اصلاح سبک زندگی را ارتقاء داد.

 

وی در اخر با اشاره به اصلاح سبک زندگی در راستای خورد و خوراک اشاره کرد و افزود: برای مطالعه بيشتر سبک زندگی بايد به کتاب هایی همچون؛ مکارم الاخلاق،مفاتیح الحیا که بيش از ۴۰ حدیث آورده شده است مراجعه کرد .

 

در پایان هدایایی به پسرانی که نام "محمد" را داشتند اهدا گردید .

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون