سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان بهار در شیوع بیماری کرونا محدودیت های فعالیت و تردد بار دیگر در شهرستان بهار از سر گرفته شد

شناسه خبر: 10862

به گزارش نشاط شهر با توجه به اینکه وضعیت شهرستان بهار از روز گذشته قرمز اعلام شده هر یک از نهادها طی اطلاعیه ای جداگانه  فعالیت ها را محدود کرده و حتی منع تردد بین شهرها اعمال می شود.  در هر یک از این اطلاعیه ها آمده است: 


 تعطیلی تمامی فعالیت‌های ورزشی در شهرستان بهار

 سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اعلام این خبر، اظهار کرد: بنا بر تصمیم جدید ستاد ملی کرونا با توجه وضعیت بحرانی و قرمز در اکثر شهرستان های استان همدان کلیه فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی، تمرینات ورزشی، استخرها، اماکن روباز، سرپوشیده و غیره از روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.


حمدالله چاروسایی، گفت: با توجه به‌ضرورت حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه با هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل فوق برخورد قانونی خواهدشد.

 

اطلاعیه تعطیلی نماز جمعه


به اطلاع مردم عزیز شهر بهار می رساند با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، نماز جمعه شهر بهار این هفته ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار نخواهد شد.

ارائه خدمات حضوری به اعضای کتابخانه ها تعطیل شد


قابل توجه اعضا و مراجعین محترم

با عنایت به قرار گرفتن شهرستان بهار در وضعیت قرمز کرونا به اطلاع می رساند کتابخانه های عمومی این شهرستان جهت ارائه خدمات بصورت حضوری تا اطلاع ثانوی تعطیل و فعالیت ها و خدمات بصورت مجازی انجام خواهد شد.

کرونا پایان نیافته !! با رعایت پروتکل های بهداشتی سلامتی را به خود , خانواده و جامعه هدیه کنیم .

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار

 

فعالیت صنف پوشاک،خیاطان و آرایشگران برادر ممنوع شد


قابل توجه واحدین صنفی محترم در رسته های آرایشگران مردانه، خیاطان مردانه،انواع پوشاک فروشی ،پارچه فروشی،خرازی، اسباب بازی فروشی ،پرده دوزان ،کیف و کفش فروشی ،وخرده فروشی مواد و لوازم ارایشی و بهداشتی، اتحادیه پوشاک،خیاطان و آرایشگران برادر. با توجه به بخشنامه اداره صمت به دلیل گسترش بیماری کرونا ، فعالیت صنفی از مورخه۱۴۰۰/۱/۱۹ تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت، با متصدی برخورد قانونی به عمل می آید. با تشکر.
اتحادیه صنف پوشاک،خیاطان و آرایشگران برادر شهرستان بهار

 

محدودیت فعالیت گروه های شغلی  2 تا 4

ضمن تشکر از کلیه ی اصناف به جهت رعایت ‌ مداوم پروتکل های بهداشتی درصنوف خود ، با توجه به قرار گرفتن وضعیت شهرها ی بهار .لالجین. صالح آباد و مهاجران در وضعیت قرمز، و اوج گیری مجدد شیوع بیماری کرونا، فعالیت مشاغل گروه ۳،۲و۴ تا اطلاع ثانوی در سطح این شهرها ممنوع می باشدو تنها فعالیت مشاغل گروه یک مجاز است .
بدیهی است در صورت عدم رعایت محدودیت ها تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده، و پیگیری های قانونی از طریق مراجع قضایی صورت خواهد پذیرفت.
لذا از همه ی اصناف در فعالیت مشاغل گروه 2.3.4 خواهشمندیم، نسبت به تعطیلی واحد خود از 1400/01/19 تا اطلاع ثانویی اقدام نمایند.

روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بهار

 

ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی


با توجه به اینکه از یوم جاری شهرستان بهار در وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفته، لذا خروج خودروهای بومی به سایر شهرها و ورود کلیه خودروهای غیربومی به شهرستان بهار ممنوع بوده و رانندگانی که به این موضوع بی توجه باشند مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون خواهند شد، ضمنا طرح محدودیت تردد شبانه نیز همچنان ادامه دارد.

مدیریت راهنمایی و رانندگی شهرستان بهار

انتهای پیام/ک


برچسب ها: کرونا# محدودیت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی