سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه بررسی مشکلات مربوط به مجوز حفاری و نیز واگذاری و تعویض سوخت (گاز) کارگاه های سفال و سرامیک شهر لالجین در محل بخشداری لالجین برگزار گردید.

شناسه خبر: 10901

جلسه بررسی مشکلات مربوط به مجوز حفاری و نیز واگذاری و تعویض سوخت (گاز) کارگاه های سفال و سرامیک شهر لالجین در محل بخشداری لالجین برگزار گردید.

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار با حضور فرماندار شهرستان بهار،بخشدار ،شهردار و رییس میراث فرهنگی لالجین و رئیس شرکت گاز شهرستان جلسه بررسی مشکلات مربوط به مجوز حفاری و نیز واگذاری و تعویض سوخت (گاز) کارگاه های سفال و سرامیک شهر لالجین در محل بخشداری لالجین برگزار گردید.

در این جلسه برخی از مشکلات سوخت گاز بخش منجمله :صدور مجوز حفاری ، جایگزین کردن سوخت کارگاه  ها از نفت به گاز،نحوه و مدیریت واگذاری انشعاب گاز به کارگاه های جدیدالاحداث  و فراهم نمودن مقدمات ایجاد منطقه صنعتی کارگاه های سفال مطرح و مقرر گردید توسط دستگاه های ذیربط اقدامات و پیگیریهای لازم معمول گردد.

قنبری فرماندار شهرستان بهار در این جلسه به آینده نگری و برنامه ریزی جهت توسعه بخش لالجین اشاره کرد و افزود:شهر و بخش لالجین دارای پتانسیل های زیادی در راستای توسعه به ویژه پیشرفت در زمینه تولیدات صنایع سفال و سرامیک دارد و نیاز است با آینده نگری و برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت در صدد فراهم نمودن امکانات و زیرساخت های لازم جهت  رشد و توسعه این بخش باشیم.

انتهای پیام/ 

 


برچسب ها: صنایع_دستی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون