سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

۲ تیم از شهرستان‌های همدان و بهار در این دوره از مسابقات شرکت دارند که در دور رفت مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با تیم‌های علوی ایلام، خانه بسکتبال اردبیل، خانه بسکتبال مریوان و خانه بسکتبال لرستان رقابت کردند و حالا باید بازهم به مصاف

شناسه خبر: 11311

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا ۲ تیم از شهرستان‌های همدان و بهار در این دوره از مسابقات شرکت دارند که در دور رفت مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با تیم‌های علوی ایلام، خانه بسکتبال اردبیل، خانه بسکتبال مریوان و خانه بسکتبال لرستان رقابت کردند و حالا باید بازهم به مصاف این حریفان بروند.

در پایان دور رفت این مسابقات که خردادماه به میزبانی شهر مریوان برگزار شد، تیم خانه بسکتبال همدان از پنج مسابقه خود موفق به چهار پیروزی و تنها یک شکست شد.

نماینده شهرستان بهار نیز با سه برد و ۲ شکست رقابت‌های دور رفت گروه ب را به پایان برد تا با امیدواری بیشتری دور برگشت را برگزار کند.

رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور به صورت رفت و برگشت در ۲ گروه برگزار می‌شود و در نهایت سه تیم راهی مرحله بعدی می‌شوند.

رییس هیات بسکتبال همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نمایندگان بسکتبال این استان در لیگ ۲ کشور توان صعود به لیگ یک را دارند.

رییس هیات بسکتبال همدان : نمایندگان بسکتبال این استان در لیگ ۲ کشور توان صعود به لیگ یک را دارند.

پرویز ریحانی اظهار داشت: تیم‌های بهار و همدان در دور رفت نتایج خوبی کسب کردند و امیدواریم همین عملکرد مطلوب را در دور برگشت داشته باشند.

وی اضافه کرد: تیم‌های بهار و همدان از امروز در دور برگشت گروه ب لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با تیم‌های علوی ایلام، خانه بسکتبال اردبیل، خانه بسکتبال مریوان و خانه بسکتبال لرستان باهم رقابت می‌کنند ضمن اینکه در دور رفت توانستیم رتبه‌های دوم و چهارم جدول را به خود اختصاص دهیم.

ریحانی خاطرنشان کرد: در دور رفت تیم همدان توانست در رده دوم قرار بگیرد و تیم بهار نیز با ۲ امتیاز اختلاف با صدر جدول، چهارم شد و اکنون در تلاش برای کسب نتایج درخشان در دور برگشت مسابقات هستند.

وی افزود: دور برگشت مسابقات در حالی به میزبانی شهر اردبیل در حال برگزاری است که علوی ایلام و خانه بسکتبال لرستان حریفان اصلی نمایندگان استان همدان به شمار می‌روند.

ریحانی یادآور شد: نمایندگان همدان فصل قبل در رقابت‌های لیگ دسته یک و ۲ کشور حضور داشتند و در این بین اسدآباد برای حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ یک آماده می‌شود.

رییس هیات بسکتبال همدان با بیان اینکه این هیات در عرصه باشگاهی و تیمداری لیگ‌های کشوری جزو برترین‌ها است، گفت: در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در تمامی رده‌های سنی دارای تیم هستیم.

وی افزود: شهرستان‌ها در جذب حامی مالی برای حضور در لیگ‌های کشور تلاش فراوانی داشته‌اند و خوشحالیم که در شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، بهار و همدان شرایط خوبی به لحاظ تیمداری در سطوح کشوری فراهم است.

چهار هزار بسکتبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.

 

انتهای پیام /


برچسب ها: بسکتبال_کشور#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی