سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/19 18:19:22
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

شناسه خبر: 11352

به گزارش نشاط شهر سرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای طرح جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز، ماموران انتظامی شهرستان بهار با اشراف اطلاعاتی، از تولید غیر مجاز ارز دیجیتال و راه‌اندازی دستگاه‌های مربوطه در منزل مسکونی در یکی از محلات شهرستان بهار مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از محل مربوطه  بازرسی و سه دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) را که با برق فشار قوی به صورت غیر مجاز راه‌انداری شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه یک نفر متهم تحویل مرجع قضائی شد.

کشف پتوی مسافرتی قاچاق در بهار

وی اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار یک دستگاه نیسان وانت حامل بار قاچاق را در محور سنندج به همدان شناسایی و متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۹۰ تخته پتوی مسافرتی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

*دستگیری دو سارق در بهار

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت مهمترین وظیفه و اولویت کاری پلیس بهار است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: با توجه به وقوع یک مورد سرقت محتویات داخل خودرو و پلاک خودرو در شهرستان بهار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵  با دو سرنشین حین تردد مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: با استعلام صورت گرفته مشخص شد، پلاک خودرو مورد نظر سرقتی است که دو متهم این پرونده دستگیر و با اعتراف به ۲ فقره سرقت با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نوری در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی