سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/31 17:02:45
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار:

مداحان باید در راستای تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی حرکت کنند

کارگروه بسیج مداحان واحد خواهران شهرستان بهار با حضور فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بهار، مسئول بسیج مداحان و جانشین بسیج مداحان شهرستان بهارو جمعی از مداحان شاخص این شهرستان در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 11399

 به گزارش نشاط شهر فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار در کارگروه بسیج مداحان واحد خواهران شهرستان بهار گفت: خدمت بی مزد به مردم یکی از رسالت های بسیج است و مداحان با تبیین و روشنگری در جامعه در حال تبلیغ و ترویج هستند و نقش اثرگذاری در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و حفظ ارزش‌های اصیل دینی است جامعه دارند.

سرهنگ مهدی هندی ورکانه اظهار کرد: مادحین سرمایه هایی هستند که توفیق مرثیه سرایی و ستایش گری اهل بیت علیه السلام و حفظ ارزش های دینی را دارند و باید در این حوزه فعالیت هایی در راستای پاسداشت اهداف این قشر صورت گیرد.

هندی ورکانه نیز عنوان کرد: با توجه به اهمیت جامعه مادحین واحد بانوان باید برنامه‌ هایی در راستای تشکیل شورا، هیئت اندیشه ورز و کارگروه مداحان بانوان اندیشیده شود.

جانشین بسیج مداحان شهرستان بهار نیز تصریح کرد: برای اینکه بتوان فعالیت های کارگروه مداحان را به نحو احسنت در سطح شهرستان داشته باشیم باید مداحان در مسائل فرهنگی همکاری کنند و همدلی داشته باشند و دورهم باشند.

مصطفی محمدی مهوار با اشاره به اینکه این واحد همکاری خود را با تمام نهادهای اسلامی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مذهبی استان و شهرستان اعلام می دارد گفت:در رسیدن به اهداف واحد در هر زمینه ای پیش قدم می شویم چون تعاون و تعامل در بین سازمان ها و ارگان های انقلابی از نشانه های بارز و ارزشی نیروهای انقلابی و اسلامی و جهادی می باشد و اخلاق مداری یکی از نشانه های نیروهای مومن و انقلابی است و در همین راستا در برنامه های هیچ سازمانی نظر بیهوده و دخالت نخواهیم کرد و برعکس به کسی هم اجازه دخالت در امور خود را خارج از مجموعه خود نخواهیم داد.

در ادامه این جلسه محمدی مهوار گفت: مداحان باید در راستای تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی حرکت کنند و نقش مهمی در این زمینه داشته باشندو فرهنگ اسلام ناب محمدی را در کشور توسعه بخشند همچنین وی تعدادی از فعالیت های این کارگروه از جمله؛ دیدار با خانواده شهدا ومدافع حرم، نشست بصیرتی، اردوهای تربیتی، جلسه با مداحان شاخص و تعزیه خوانان، دیدار با پیرغلامان،کلاس آموزشی مداحان را برای مادحین قرائت کرد.

در پایان نیز با پیشنهاد آقای موسوی مسئول بسیج مداحان شهرستان بهار، انتخابات مسئول بسیج مداحان واحد خواهران شهرستان بهار با رای گیری اعضای حاضر در جلسه انجام و خانم قروه ای با اکثریت آرا به عنوان مسئول انتخاب شد.

 

انتهای پیام /

 


برچسب ها: بسیج_مداحان#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون