سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح روز گذشته دومین جلسه نهضت پیشرفت بانوان با حضور رئیس تبلیغات اسلامی بهار و تعدادی اعضای نهضت پیشرفت بانوان استان همدان در بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 11503

به گزارش نشاط شهر در این جلسه حجت الاسلام جمشیدی به بیان لزوم شرکت بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی پرداخت و هدف از ایجاد نهضت پیشرفت بانوان را تشریح کرد.

 

سپس هر یک از اعضای حاضر در جلسه به معرفی خود و تشریح رزومه کاری و اجتماعی خود پرداختند و در ادامه خانم علی بخشی، مسئول نهضت پیشرفت بانوان استان به بیان چگونگی شکل گیری این تشکل در شهرستان ها و کمیته های مختلف پرداخت.

 

در ادامه خانم زارعی دبیر نهضت پیشرفت بانوان استان به ارائه توضیحاتی در خصوص کاربرگ و پرسشنامه موجود پرداخته و بر جمع آوری آمار و اطلاعات آن تاکید کردند و مقرر شد اعضای ۹ نفر ستاد مرکزی ستاد در بهار احصا شده و افراد در قالب اتاق فکر و کمیته هایی مجزا تقسیم بندی شوند.

 

نهضت پیشرفت بانوان تشکلی از بانوان است که با هدف احصاء مسائل و مشکلات بانوان و ارائه راهکار عملی برای حل آنها در شهرستانها شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: جلسه،_بانوان#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

گوناگون