سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/17 09:41:58

هوای همدان ۲ درجه گرم می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که دمای هوا در سطح مناطق مختلف استان از امروز /چهارشنبه/ و با توجه به کاهش میزان رطوبت، یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

شناسه خبر: 11620

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبر فارسی ، «محمدحسن باقری شکیب» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و غبار محلی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: در ساعت های بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

باقری شکیب تاکید کرد: افزایش سرعت وزش باد موجب بروز غبار محلی می شود و میزان آن در مناطق شرقی استان بیشتر از سایر نقاط است.

وی ادامه داد: تا روز پنجشنبه دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فامنین با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۰ و ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون