سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با حضور رئیس و نائب رئیس هیات والیبال استان؛ رییس اداره ورزش و جوانان بهار؛ رئیس و نایب هیات والیبال شهرستان و روسای هیات های والیبال لالحین و صالح آباد وضعیت والیبال شهرستان بررسی شد.

شناسه خبر: 11832

به گزارش نشاط شهر ، با حضور رئیس و نائب رئیس هیات والیبال استان؛ رییس اداره ورزش و جوانان بهار؛ رئیس و نایب هیات والیبال شهرستان و روسای هیات های والیبال لالحین و صالح آباد وضعیت والیبال شهرستان بررسی شد.

 

در ابتدای این دیدار رییس اداره ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت های خوب والیبال بهار گفت: والیبال بهار از گذشته در استان و حتی کشور سرآمد بوده و امروز والیبالیست های خوبی از لالجین در تیم های ملی و تیم های باشگاهی حضور دارند.

 

وی افزود: روسای هیات های ورزشی باید در عمل به ورزش شهرستان ها توجه ویژه ای داشته باشند چرا که شهرستات ها بازوان توانمند هیات های استاتی هستند.

 

در این نشست بادامی رئیس هیات استان نیز ضمن تمجید از همدلی ایجاد شده در والیبال شهرستان گفت: هیات والیبال استان نگاه ویژه به شهرستان بهار و بخش لالجین دارد چرا که با مدیریت رئیس جوان اداره ورزش و جوانان همدلی و اتحاد خوبی در بین ظرفیت اعضا این هیات وجود دارد.

 

وی ادامه داد: افراد توانمند و اسپانسرهای خوبی در بهار و لالجین وجود دارند که باید با استفاده از این ظرفیت شرایط را برای حضور یک تیم از بهار یا لاجین در لیگ دسته اول کشور فراهم کرد. 

 

بادامی تصریح کرد: متاسفانه هیات های استانی و حتی ادارات ورزش در شهرستانها به سختی در حال اداره کردن ورزش هستند چرا که بودجه ورزش به شدت کاهش یافته ولی علارغم عدم توجه مسئولان به ورزش انتظارت از هیات ها و ادارات ورزش بسیار بالا می باشد.

 

گفتنی است حاضرین در این نشست به بیان مشکلات و دیدگاههای خود پرداختند و مقرر شد به زودی رئیس هیات والیبال استان بازدیدی از لالجین نیز داشته و در جریان وضعیت والیبال این بخش نیز قرار گیرد.

 

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بهار

 

انتهای پیام/ص

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون