سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با تلاش های چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به همدان می کند | تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می شود.

شناسه خبر: 12488

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان پرس، ئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: با تلاش های چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به همدان می کند.

سرهنگ جمشید باقری با اعلام این خبر بیان کرد: با اقدامات پلیسی، خودرو متهمان در ورودی شهرستان همدان شناسایی و در بازرسی از آن ۱۷ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف، سه متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو کامیون توقیف شد.

دستگیری ۶۷ متهم در نهاوند
دستگیری سارقان، کشف محموله مواد مخدر، شناسایی و دستگیری متهمان سابقه دار و اراذل و اوباش و اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

سرپرست انتظامی نهاوند از دستگیری ۶۷ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس این شهرستان با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرائم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی طرح ارتقا امنیت اجتماعی را اجرا کرد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفت.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند بیان کرد: از مهمترین نتایج این طرح می توان به کشف ۲۷ فقره سرقت و پنج کیلو و ۳۲۶ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت و ۳۵ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم اشاره کرد.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه ۶۷ متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل ۹ سارق، ۱۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۴۴ نفر در خصوص سایر جرائم دستگیر شدند گفت: پرونده های قضائی جداگانه ای در خصوص متهمان تشکیل و در حال رسیدگی قانونی است.

کشف مواد مخدر از خودروی نیسان
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات پلیسی از قاچاق مواد مخدر توسط یک توزیع کننده مطلع شده و وی را به همراه یک دستگاه خودروی وانت نیسان در جاده های مواصلاتی منتهی به ملایر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ احمد ساکی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند که متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست
فرمانده انتظامی بهار گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و قدرت نمایی با قمه در میدان اصلی شهر "بهار " با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله طرح مهار و شناسایی آنان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این افراد که از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده هستند، با قدرت نمایی با سلاح سرد موجب اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده اند.

وی بیان کرد: با انجام یکسری اقدامات پلیسی و مشارکت شهروندان، ۲ متهم به اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، در چهار چوب قوانین و مقررات با آنان برخورد می شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی