سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

یک قلاده گرگ وحشی به دو نفر از اهالی روستای میهمله شهرستان بهار حمله و آنها را مجروح کرد.

شناسه خبر: 12634

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ این گرگ بعد از نزدیک شدن به روستای میهمله ابتدا به نصرت الله عبادی یک باغبان که در حال آبیاری بوده است حمله می‌کند و این فرد بعد از زخمی شدن و تلاش‌های فراوان و ضربه زدن به سر گرگ و فشار گلویی آن رهایی پیدا می‌کند و بعد به یک پسر علیرضا ملکی که پسری چوپان است حمله می‌کند و با کمک سگ گله این فرد هم نجات پیدا می‌کند.

 

این دو نفر بعد از  مداوای اولیه در بیمارستان آیت الله بهاری به بیمارستان بعثت همدان برای درمان و واکسن‌های کزاز و هاری انتقال پیدا  کردندو حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

 

به گفته معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان همدان لاشه این گرگ برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده شده است.

مهدی صفی خانی افزود: گرگ‌ها در این فصل سال بیشترین حمله را به انسان‌ها دارند، چون زمان زادولد انهاست و نسبت به اذیت توله‌ها و جداکردن ان‌ها توسط انسان‌ها واکنش‌های این گونه دارند.

 

این گرگ با توجه به حمله پیاپی به مردم به نظر می‌رسد بیماری هاری داشته و لاشه آن به پزشکی قانونی برای بررسی این موضوع داده شده است.

 

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان همدان گفت: قرار دادن پسماند غذا‌ها و لاشه‌ها در نزدیکی شهر‌ها و روستا‌ها یکی از بزرگترین عوامل نزدیک شدن گرگ‌ها به مناطق مسکونی است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون