سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/15 11:03:58

معرفی هنرمندان بهار

محمدحسن نشانی یکی از هنرمندان شهرستان بهار میباشد که تحصیلات وی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی میباشد.

شناسه خبر: 12779

 

 

 محمدحسن نشانی یکی از هنرمندان شهرستان بهار میباشد که تحصیلات وی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی میباشد.

 

وی از سال ۱۳۷۳ درهمدان شروع به آموزش آواز ایرانی نموده و درسال ۱۳۷۶ به خدمت استاد ایرج بسطامی رسیده و یک دوره ردیف آوازی طاهرزاده را از ایشان فراگرفته است؛ که البته این ارتباط تا زلزله بم ادامه داشته و به نظر ایشان این دوره یکی از دوران‌های طلایی برای زندگی وی بوده که در نهایت به یک دوستی پایدار تبدیل شده است.

 

از نظر وی، استاد ایرج بسطامی  علاوه بر استاد آواز، فردی فرهیخته و خوش اخلاق بوده و همواره به نکته ای که بسیار توجه داشته این بوده: هنری که به بالا وصل نباشد ماندگار نیست.

 

همچنین نشانی برای تکمیل آموخته های خویش درکلاس درس استاد رضوی سروستانی و استاد مظفر شفیعی و اساتید اصفهان نیز حضور یافته و درطی چند سال اخیر نیز درحال آموزش صدا سازی درخدمت دوتن از مدرسین این حرفه بوده است‌.

 

نشانی تاکید دارد که موسیقی آوازی ایران، موسیقی ردیفی می‌باشد که از نسل‌های گذشته به ما رسیده و لازم است چه خواننده و چه نوازنده یک دور ردیف را در کنار استاد آموزش ببیند که متاسفانه علاقه مندان درحال حاضر به تصنیف خوانی ویا قطعه نوازی روی آوردند درصورتیکه اصل آموزش ردیف معتبر میباشد که فراموش شده است.

 

 شایان ذکر است محمد حسن نشانی در سال های اخیر چندین کار پراکنده را به همراه دوستان نوازنده خود انجام داده است که نظر وی دراین خصوص توجه به محتوی اثر و تولید کار بصورت حرفه ای و ماندگار می‌باشد که این مستلزم حمایت و تامین مالی و صرفا وقت زیاد می باشد.

 

وی هم اکنون در حال بهره مندی از راهنمایی های ارزشمند استاد پرنیا، آهنگساز گل پونه ها و نوازنده سنتور می‌باشد و به دلیل علاقه وافر  به کلاس های ادبی در دوره و کلاس های مربوطه شرکت می‌کند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر