سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با توجه به دریافت پیام‌های مردمی در خصوص نارضایتی از لکه‌گیری‌های آسفالت خیابان ها و نظافت کوچه‌های شهر با سعید ماهری رییس شورای اسلامی شهر بهار به گفتگو پرداختیم.

شناسه خبر: 13850

 

 به گزارش نشاط شهر، با توجه به دریافت پیام‌های مردمی در خصوص نارضایتی از لکه‌گیری‌های آسفالت خیابان ها و نظافت کوچه‌های شهر با سعید ماهری رییس شورای اسلامی شهر بهار به گفتگو پرداختیم.

 

طی چند ماه اخیر شاهد رفع فرسودگی معابر و آسفالت ریزی کامل برخی کوچه‌ها توسط شهرداری بودیم، اما لکه گیری های غیر اصولی، کیفیت نامطلوب مواد استفاده شده و حفاری های گاه و بی گاه باعث کاهش میانگین عمر آسفالت و نارضایتی شهروندان شده است. 

 

هر چند اقدام شهرداری در ترمیم و بازسازی اصولی خیابان ها  امری قابل تقدیر است اما مهمترین علامت سوال در این خصوص، چرایی عدم رعایت این نکات در زمان اجرای اولیه چنین پروژه هایی و تحمیل هزینه ای دوباره بر دوش شهر و شهروندان است در یک نمونه میتوان به لکه گیری های خیابان فروردین اشاره کرد.

 

سعید ماهری رییس شورای اسلامی شهر بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر اظهار داشت: قرار گرفتن در فصل سرما و تغییرات آب و هوایی مانع از روند درست و استفاده از مواد اصولی در لکه گیری ها شده است، اما با این وجود جهت افزایش عمر و کیفیت لکه گیری ها بتن ریزی انجام خواهد شد.

 

از دیگر دیگر مطالبات مردمی تقاضای رسیدگی به نظافت معابر ،خیابان ها و شهرک مشاغل صنعتی بهار است. 

 

ماهری با اشاره به اینکه نظافت شهری به صورت روزانه، توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری انجام میشود گفت : نظافت سطح شهر در حال انجام است که با گزارش های مردمی محلات جهت نظافت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: طی پیام های دریافتی از مردم کوچه های شهرک فرهنگیان  و مشاغل صنعتی مجدد برسی و زباله ها جمع آوری شدند.

 

ماهری در انتها افزود: برخی دیگر از گزارش های شهروندان نظیر خرابی پل ها،تابلو ها و... به سرعت مورد برسی قرار گرفته و مشکل رفع شد. 

 

 

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی