سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با توجه به دریافت پیام‌های مردمی در خصوص نارضایتی از لکه‌گیری‌های آسفالت خیابان ها و نظافت کوچه‌های شهر با سعید ماهری رییس شورای اسلامی شهر بهار به گفتگو پرداختیم.

شناسه خبر: 13850

 

 به گزارش نشاط شهر، با توجه به دریافت پیام‌های مردمی در خصوص نارضایتی از لکه‌گیری‌های آسفالت خیابان ها و نظافت کوچه‌های شهر با سعید ماهری رییس شورای اسلامی شهر بهار به گفتگو پرداختیم.

 

طی چند ماه اخیر شاهد رفع فرسودگی معابر و آسفالت ریزی کامل برخی کوچه‌ها توسط شهرداری بودیم، اما لکه گیری های غیر اصولی، کیفیت نامطلوب مواد استفاده شده و حفاری های گاه و بی گاه باعث کاهش میانگین عمر آسفالت و نارضایتی شهروندان شده است. 

 

هر چند اقدام شهرداری در ترمیم و بازسازی اصولی خیابان ها  امری قابل تقدیر است اما مهمترین علامت سوال در این خصوص، چرایی عدم رعایت این نکات در زمان اجرای اولیه چنین پروژه هایی و تحمیل هزینه ای دوباره بر دوش شهر و شهروندان است در یک نمونه میتوان به لکه گیری های خیابان فروردین اشاره کرد.

 

سعید ماهری رییس شورای اسلامی شهر بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر اظهار داشت: قرار گرفتن در فصل سرما و تغییرات آب و هوایی مانع از روند درست و استفاده از مواد اصولی در لکه گیری ها شده است، اما با این وجود جهت افزایش عمر و کیفیت لکه گیری ها بتن ریزی انجام خواهد شد.

 

از دیگر دیگر مطالبات مردمی تقاضای رسیدگی به نظافت معابر ،خیابان ها و شهرک مشاغل صنعتی بهار است. 

 

ماهری با اشاره به اینکه نظافت شهری به صورت روزانه، توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری انجام میشود گفت : نظافت سطح شهر در حال انجام است که با گزارش های مردمی محلات جهت نظافت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: طی پیام های دریافتی از مردم کوچه های شهرک فرهنگیان  و مشاغل صنعتی مجدد برسی و زباله ها جمع آوری شدند.

 

ماهری در انتها افزود: برخی دیگر از گزارش های شهروندان نظیر خرابی پل ها،تابلو ها و... به سرعت مورد برسی قرار گرفته و مشکل رفع شد. 

 

 

 

هانیه عبدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟