سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهم ۲۱ ساله در بازجویی ها به ۲۴ فقره سرقت از مغازه های شهر همدان اعتراف کرد.

شناسه خبر: 14510

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهم ۲۱ ساله در بازجویی ها به ۲۴ فقره سرقت از مغازه های شهر همدان اعتراف کرد.

 

سرهنگ علی اسدبگی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش و شکایت هایی مبنی بر سرقت از مغازه، رسیدگی به این موضوع در دستور ویژه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه و گزارش مالباختگان گویای این بود که سارق جوان در ساعاتی از روز با مراجعه به این مغازه ها از فرصت حواس پرتی مغازه دار استفاده و اموال را به سرقت می برد.

 

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: از دیگر شیوه و شگردهای این سارق سابقه دار، استفاده از پیچ گوشتی برای باز گرفتن قفل مغازه ها و سرقت پتو، رادیو و لوازم برقی، وجه نقد، سنگ فرز و دیگر وسایل بود.

 

سرهنگ اسدبگی ادامه داد: متهم اقدام به شناسایی مغازه ها با قفل ضعیف، قدیمی و بدون دوربین و آژیر ضد سرقت کرده سپس با بهره گیری از پیچ گوشتی نسبت به باز کردن در و سرقت اموال موجود در مغازه اقدام کرده است.

 

وی گفت: عوامل دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارق را شناسایی و در یک عملیات او را در مخفیگاهش واقع در مناطق حاشیه شهر همدان دستگیر کردند.

 

وی گفت :متهم در یک مورد اقدام به شکستن شیشه یکی از مغازه ها و سرقت ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد از دخل مغازه کرده بود.

 

سرهنگ اسدبگی از هم استانی ها خواست به منظور پیشگیری از سرقت مغازه و خانه خود را به دوربین، آژیر ضد سرقت و قفل های محکم مجهز کنند

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# سرقت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
حوادث