سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۵ تن و ۲۵۰کيلوگرم کودشيميایی قاچاق از ۲ دستگاه خودرو نيسان وانت در اين شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 11023

به گزارش نشاط شهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در پی کنترل و پايش محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان بهار، به ۲ دستگاه خودرو نيسان وانت حامل بار کود شيميایی مشکوک شده و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف کردن خودروها رانندگان هيچ گونه مدرک معتبر برای حمل بار مذکور ارائه ندادند که محموله ها برابر مقررات براي سير مراحل قانونی به مقر پليس منتقل شده و در بررسی ها مشخص شد، خودروها حامل ۵تن و ۲۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز می باشند.

سرهنگ نوری با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان۳۰۰ ميليون ريال برآورد شده، تصریح کرد: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در سال توليد، پشتيبانی ها، مانع زدایی ها برای کمک به توليد داخلی، پليس به صورت جدی با معضل قاچاق برخورد می کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به پليس گزارش دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: کود_شیمیایی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون