سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

عصر روز شنبه در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۷:۱۳ با سامانه ۱۲۵ آتشنشانی تماس گرفته شده که آتش سوزی حاکی از انفجار مواد محترقه توسط پسر ۱۱ ساله ای در منزل گزارش شد که بلافاصله مامورین اعزام و بع از ۲ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

شناسه خبر: 12384

 به گزارش نشاط شهر، مسئول آتش نشانی بهار، مهدی صمدی در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر از آتش سوزی و انفجار مواد محترقه در منزل، در بهار خبر داد و اظهار داشت : عصر روز شنبه در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۱۷:۱۳ با سامانه ۱۲۵ آتشنشانی تماس گرفته شده که آتش سوزی حاصل از انفجار مواد محترقه توسط پسر ۱۱ ساله ای در منزل گزارش شد که بلافاصله مامورین اعزام و ظرف ۲ دقیقه به محل حادثه رسیدند.


وی خاطر نشان کرد  : این گزارش توسط همسایگان ارائه شده بود و ظرف ۲ دقیقه که به‌ محل حادثه سریعاً اعزام شدیم، خانواده در منزل نبوده و پسر مشغول تهیه ی مواد منفجره از نوع کاربیت بود و در اثر بی احتیاطی باعث آتش سوزی منزل شد.

وی در ادامه افزود: به پسر بچه به علت شدت حریق و ترس، شک وارد شد و فوراً عوامل اورژانس به محل حادثه، برای تست علائم حیاتی از شخص آسیب دیده حضور پیدا کردند و جهت اطمينان، شخص را به بخش‌ اورژانس منتقل کردند.

مهدی صمدی اذعان داشت : این آتش سوزی خسارت های زیادی را به وسایل و منزل وارد کرد و والدین باید بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند .

مسئول آتش نشانی بهار در پایان به بیان توصیه های ایمنی در روز های پایانی سال به والدین پرداخت و گفت :  والدین باید همواره مراقب فرزندان خود باشند و آنها را تحت کنترل خود بگیرند و بر تمام فعالیت های فرزندان خود به ویژه در این ایام نظارت کامل داشته باشند تا سال خوبی را در پیش داشته باشیم و شاهد حوادث تلخ نباشیم .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.