سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افزایش ابر، رگبار خفیف و بارش‌های پراکنده باران به ویژه در مناطق شرقی و جنوبی برای فردا چهارشنبه پیش بینی می شود.

شناسه خبر: 14499

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیب اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی امروز عمدتا صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید استان را تحت تاثیر قرار می دهد و نیمه دوم هفته آینده بارش‌هایی در استان احتمال می رود.

 

باقری شکیب با بیان اینکه روند افزایش دماهای روزانه در استان ادامه دارد اظهار کرد: اسدآباد و نهاوند با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار با منفی ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و یک درجه زیر صفر به ثبت رسیده است.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# آب_و_هوا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون