سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی از فردا در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

شناسه خبر: 14665

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیب اظهار کرد: رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان به ویژه در مناطق کوهستانی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان همدان پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش های گسترده تری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین بارش گزارش شده در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به ایستگاه موسی آباد اسدآباد با هفت میلمتر است و در ایستگاه فرودگاه همدان بارشی ثبت نشده و ایستگاه داخل شهر همدان نیز هشت دهم میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

 

باقری شکیب خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می شود.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت آینده با ۵۳ کیلومتر بر ساعت از فامنین گزارش شده و در همدان سرعت وزش باد به ۳۶ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# آب_و_هوا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون