سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/1/24 10:38:30
مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل فنی حرفه ای استان: مجید قاسمی جمشید جای خود را به احسان فراهانی داد

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل فنی حرفه ای استان: مجید قاسمی جمشید جای خود را به احسان فراهانی داد

آئین تکریم و معارفه رییس حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان برگزار شد.

شناسه خبر: 10875

به گزارش نشاط شهرمراسم تکریم و معارفه رییس حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان باحضور وهب مختاران  مدیرکل و مسئولین ستادی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 

مختاران، مدیرکل فنی حرفه ای استان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مجید قاسمی جمشید در مدت خدمتش، وی را فردی پرتلاش خطاب کرد که در عین پا به کار بودن، برای ایشان و کارکنان این اداره کل مشاوری امین بودند.

 

در ادامه سید هادی حسینی معاون پشتیبانی نیز حسن خلق و خنده رو بودن را از مشخصه های بارز وی دانست و اظهار داشت: وجود چالش و حواشی شخصی همواره باعث هدررفت انرژی مجموعه می شود که خوشبختانه آقای قاسمی جمشید  در جایگاه حراست مجموعه، علیرغم چالشهای اداری و کاری یک مدیریت خوب و بدون حاشیه داشتند.

 

رضا زارعی معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  استان  ‏نیز در ادامه از همکاری سازنده حراست با بخش آموزش در طی هفت سال گذشته تشکر نموده و برای اقای قاسمی جمشید توفیق روز افزون و برای  آقای فراهانی مدیر جدید حراست ، موفقیت آرزو کرد.

 

در پایان این مراسم ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان  با اهدا لوحی از زحمات مجید قاسمی جمشید تقدیر کرد و حکم انتصاب آقای احسان فراهانی را به ایشان اهدا نمود.

به گزارش نشاط شهر مجید قاسمی جمشید برای حضور در انتخابات میاندوره ای مجلس پیش رو در حوزه انتخابیه شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ ثبت نام کرده است و به همین دلیل مدتی قبل استعفا داده بود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: فنی_و_حرفه_ای#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون