سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه هماهنگی سالروز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) و نیز سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه محترم بهار، فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بهار در محل دفتر امام جمعه بهار تشکیل گردید.

شناسه خبر: 11092

به گزارش نشاط شهر، در این جلسه امام جمعه بهار گفت: امنیت و سلامت حاکم بر جامعه و به برکت خون شهدا و مرهون تلاش ها و مجاهدت های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد امام خمینی(ره) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر است زیرا هر چه عظمت داریم از عظمتی است که امام راحل به جامعه ما ارزانی کرده و هدف ما شناساندن شخصیت امام راحل برای جهانیان است.
وی به ایثار و رشادتهای رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از یادگاری های بجا مانده از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر بوده است، که با گرامیداشت روز سوم خرداد رشادت‌ها و ایثارگری‌ رزمندگان در بین جوانان تبیین می‌شود.


سپس فرماندار بهار گفت: ایام ۱۴و ۱۵ خرداد یکی از بهترین فرصت ها برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شناخت و معرفت بیشتر نسبت به مقام معظم رهبری است.


احسان قنبری به عنوان شعار دفاع مقدس در سال جاری اشاره کرد و افزود: شعار سال در حوزه دفاع مقدس "ما مقتدریم" باید به بهترین شکل ممکن در برنامه ها مورد توجه قرارگیرد چرا که امروز دشمنان ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی را علیه کشور تدارک دیده اند و سوم خرداد یکی از بهترین فرصتهایی است که می توان با برگزاری برنامه های فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار وشهادت واز خود گذشتگی وانتقال آن به نسل جوان و آماده کردن آنها برای مقابله با توطئه های دشمنان اقدام نمود.

در پایان برنامه های پیشنهادی (شاخص) ادارات شهرستان اعلام و جدول برنامه ها تدوین گردید.

انتهای پیام /


برچسب ها: خرمشهر#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

گوناگون