سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/26 21:42:33

چرا قاسمی جمشید؟

در این برهه خاص و سرنوشت ساز برای حوزه ی انتخابیه بهار و کبودرآهنگ و بویژه برای شهرستان بهار انتخاب فردی که مسائل حوزه انتخابیه را خوب بداند و بتواند پلی بین مسئولین کشوری و مردم منطقه باشد یک ضرورت انکار ناپذیر است.

شناسه خبر: 11225

به گزارش نشاط شهر لازمه یک انتخاب خوب  انتخاب سنجه های مناسب و ارزیابی گزینه های مختلف است تا از بین آنها مطلوبتربن را انتخاب و امانت بزرگ نمایندگی مردم را به آن سپرد.

سنجه هایی مانند ایمان و تقوا، ولایت پذیری، مردمی بودن، کاربلد بودن، خستگی ناپذیری، جهادی بودن، روحیه پیگیری، پاکدستی و... از جمله ویژگی های مهم یک نماینده است.

با در نظر گرفتن این ویژگی ها و امتیازدهی به گزینه های مختلف، سه گزینه مطرح یعنی قاسمی جمشید، توسلی، آبنوش تقریبا امتیاز نزدیکی را کسب می نمایند اما در کمال احترام به دیگر کاندیداهای محترم به نظر می رسد قاسمی جمشید از چند منظر می تواند گزینه مناسبتری باشد:

انتخاب وی می تواند فصل جدیدی از اعتماد مردمی به جوانان منطقه را رقم بزند و زمینه رشد فرزندان این خطه را فراهم نماید.

بخاطر جوانی و ساده زیستی و همزبانی وی با مردم منطقه، هم ارتباط با اقشار مختلف جامعه برای او سهل تر است و هم مردم می توانند به راحتی با وی ارتباط برقرار کنند. این چیزی بوده که در زمان حضور ایشان در شورای شهر بهار و اداره کل فنی و حرفه ای همدان به خوبی نشان داده شده است.

حضور مداوم در منطقه و درگیر بودن روزمره با مشکلات منطقه فهم عمیقی از مسائل را برای وی فراهم نموده که در کاندیداهای محترم دیگر  این مهم یا دیده نمی شود یا کمتر می باشد.

وی به خاطر مواجهه ی شخصی با مشکلات نسل خود مانند اشتغال و... می تواند نماینده نسلی باشد که دنبال فردی از جنس خود برای حل آن می گردد.

با توجه به رشته تخصصی ایشان در زمینه فنی حرفه ای؛باعث تخصص در کارآفرینی،  ورزشکاری، جوانی و نگاه تخصص به مسایل به او روحیه جسارت و جنگندگی برای احقاق حقوق مردم منطقه را داده است و این نکته مهمی است.

روند تبلیغات او نشان می دهد که به دنبال اغراق در توانمندی ها خود و ظاهرسازی رسانه ای نیست و  تلاش می نماید تا صادقانه علی رغم اینکه دارای بودن توانمندی های بالا و کارنامه ی کاری موفق، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد. و نه همچون سایر کاندیداها با صرف هزینه هایی گزاف به دنبال خرید آرا نیست.آنچه از اقدامات او در این مدت نمایش داده شد نه شو آف که نشان دادن چهره ی مرد عملی است که توان حل مشکلات را دارد و از نسل رجاییهاست

ما در این برهه از زمان به افرادی نیاز داریم که از نسل رجاییها مرد عمل باشند

 رویشی جدید از نسل جدید.

دکتر مهرناز زمانی

کارشناس مسایل اجتماعی

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو