سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/4/14 12:38:05
رییس هیات نظارت بر انتخابات استان:

در حال رسیدگی به شکایات نسبت به انتخابات شهر بهار هستیم

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نشاط شهر در خصوص صحت انتخابات شوراها در بهار اظهار داشت: صحت انتخابات از نظر فرمانداری بهار تائید شده اما هنوز به تائید استان نرسیده و ما در حال بررسی شکایات واصله از شهر بهار هستیم.

شناسه خبر: 11329

به گزارش نشاط شهر فلاحی با اعلام این خبر اذعان داشت: شکایات بهار نسبت به تجمیع آرا و بازشماری یکی از صندوق ها رسیدگی شده که در تجمیع، هیات نظارت شهرستان به تجمیع فرمانداری اکتفا کرده بود که با تجمیع دوباره توسط هیأت نظارت ارقام تغییر کرد، اما تغییر کلی در نتایج در پی نداشته است.

وی ادامه داد: در مورد بازشماری برخی از صندوق ها نیز، شکایاتی به هیات نظارت ارسال شده که در این باره یک صندوق بازشماری شد و آرای آن تغییر کرد، اما این موضوع نیز تغییری در نتایج کلی انتخابات ایجاد نکرده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان افزود: بررسی شکایات نسبت به صحت انتخابات بهار ادامه دارد و پس از بررسی کامل شکایات نتایج اعلام خواهد شد.

فلاحی در ادامه کار هیات نظارت را ختم به انتخابات ندانست و اظهار داشت: مردم خیالشان راحت باشد که در ادامه کار دستگاهی به عنوان شورای حل اختلاف وجود دارد که بر عملکردها نظارت خواهد کرد که اگر شورایی دچار تخلف شود یا اعضای شورا تخلف کرده یا از جایگاهشان سوء استفاده کنند، بر کار آنها نظارت خواهد شد که ممکن است موجب انحلال شورا یا سلب عضویت اعضای شورا شود.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو