سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/27 18:32:50

میزان رأی ملت است نه تحلیل احزاب

مردم ایران، حوزه بهار و کبودراهنگ و شهر بهار، باری دیگر سرنوشت خود را در قالب ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها را رقم خواهند زد و مشارکت بالا در این انتخابات تأثیر بسزایی خواهد داشت .

شناسه خبر: 11232

به گزارش نشاط شهر چند صباحی بیشتر به انتخابات ۳ گانه نمانده و با تعدد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حوزه بهار و کبودراهنگ و همچنین کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بهار، می توان اینطور برداشت کرد که این تعدد در گام اول، باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تأثیر چشمگیری در مشارکت بالای مردم خواهد داشت و در نتیجه مشارکت حداکثری هم صحه ای بر امنیت کشور خواهد گذاشت، چرا که انتخابات تمرینِ مشارکت است و مشارکت، تضمین امنیت سیاسی_ ارضی را به ارمغان خواهد آورد

جنگ بر سر خدمت است یا قدرت !

در این بین با اوج گیری انتخابات در غوغای سیاست، شتاب کاندیداها برای به دست آوردن بیشترین آرا باعث می شود گاهی شاهد امواج تخریب رقبا برای کنار زدن یکدیگر باشیم؛ غافل از اینکه کاندیداها بدانند این رفتار انتخاباتیِ آنهاست که اُفق آینده سیاسی آنها را در بلندمدت پایه ریزی می کند؛ چراکه مردم بیش از پیش، بینش سیاسی خود را افزوده اند و در شناخت افراد، بصیرت لازم را به وسیله بالا بردن سواد سیاسی به دست آورده اند و معقول تر است کاندیداها بجای صرف زمان برای تخریب، برنامه مدونی برای رفع معضلات داشته باشند.

کاندیداها در هر جبهه ای از گود سیاسی که حضور دارند باید بدانند جنگ، با عناصر نفوذِ داخلی و خارحی است برای خدمت به مردم، نه تصاحب قدرت!

جبهه ای بنام سیاست، برای حفظ مرزهای قانون جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم این مرز و بوم؛ حال چه در جبهه ریاست‌جمهوری، چه مجلس شورای اسلامی و چه شوراهای شهر و روستا.

در این میان و در بحبوحه رقابت کاندیداها، نکته حائز اهمیت تر مشارکت حداکثریست؛ مشارکت بالای مردم همواره برای حاکمیت و ملت ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، چراکه مشارکت،امنیت کشور را حفظ می‌کند و رأیِ اصلح، منافعِ مردم کشور را ..

حال قطره قطره ی رأی ما می تواند جبرانی باشد در دریای خون شهدایی که برای امنیت و آرامش خاطر مردم و حفظ تمامیت ارضی ایرانمان جان دادند.

انتظار می‌رود شهرستان بهار هم در ارتقاء مشارکت سیاسی، سهم بزرگی را رقم بزند و در مقوله انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی، متحد و یکصدا در حمایت از کاندیداهای حوزه بهار و کبودراهنگ فرد اصلحی از این حوزه را راهی بهارستان کنند و به تکاپو و تحلیلِ حامیان کاندیداهایی که تاکنون در این دو شهرستان حضور پررنگی نداشته‌ اند، مُهر بطلان زنند چرا که میزان رأی ملت است نه تحلیل احزاب..

شهرزاد عباسی

انتهای پیام/ 


برچسب ها: احزاب#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو