سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهار از برگزاری کلاس های بازیگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

شناسه خبر: 11341

به گزارش نشاط شهر رئیس انجمن هنرهای نمایشی بهار از برگزاری کلاس های بازیگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستان خبر داد و اعلام داشت: از علاقمندان به شرکت در کلاس های بازیگری استقبال می‌نماییم.

محمود غفاری نیز عنوان کرد: تئاتر به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای آموزشی و تربیتی در سراسر جهان فارغ از هر نوع نگرش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دارای جایگاه ممتازی در سیستم های آموزشی و فرهنگی است و تئاتر در تربیت کودکان و نوجوانان و بالا بردن سطح اعتماد به نفس آن ها کاربردی اساسی دارد.

همچنین تاکید داشت:  در همه کشورهایی که فرهنگ و هنر و خانواده برایشان مهم است، برای تئاتر بودجه مناسب در نظر می گیرند، برنامه ریزی صحیح برایش انجام می دهند و اندیشه ی گروه های اجرایی و مخاطبان را محترم می شمارند.

غفاری نیز بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان برگزاری کلاس ها با محدودیت روبرو شده بود اما خوشبختانه  در چندهفته اخیر  وضعیت بهتر شده و از حضور علاقمندان در این حوزه استقبال می نماییم.

وی با اشاره به  اینکه  تمرینات حدودا دوهفته ای میشود که با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع شده گفت:  اولین نمایشنامه خارجی با عنوان شاهزاده کوچک در بهار روی صحنه خواهد رفت و متن  آن یکی از متن های برگزیده دنیا است و در کشورهای مختلف روی صحنه رفته و قبلا انیمیشن کارتون این کار ساخته و در صدا و سیما به نمایش گذاشته شده است، و با توجه به اینکه متن آن  برگرفته از  نمونه نمایشی و کارتونی است جذابیت خاصی دارد و امیدواریم استقبال خوبی از این کار در سطح شهرستان بشود.

غفاری تصریح کرد: این نمایش یکی از کارهای خوبی است که با حضور حداقل ۳۰ نفر از نوجوانان، بازیگران بومی و با استعداد در حال اجرا است و از تمام جوانان و نوجوانان سطح شهرستان که علاقه، استعداد، توانایی و پتانسیلی هنر نمایشی را دارند استقبال خواهیم کرد.

 وی خاطرنشان کرد: این نمایشنامه اگر با تمرینات و برنامه ریزی های انجام شده پیش برود و شرایط و وضعیت کرونا تغیر نکند در مرداد ماه به اجرا در خواهد آمد

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر