سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/18 18:07:17
گزارش تصویری؛

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بهار

صبح روز گذشته از خبرنگاران فعال شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری شهربهار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار تقدیر شد.

شناسه خبر: 11490

به گزارش نشاط شهر، صبح روز گذشته از خبرنگاران فعال شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری تجلیل به عمل آمد این برنامه توسط اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری فرمانداری بهار برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حبیب شهنوازیان در این مراسم خاطرنشان کرد : هفدهم مرداد فرا رسیدن روز خبرنگار بهانه ای است برای قدردانی و تشکر از زحمات خبرنگاران و فعالان حوزه خبر که همواره در راستای آگاهی بخشی و روشنگری و اعتلای شور و شعور در جامعه، مجدانه و بی وقفه با قلم فرسایی در تلاشند. کسانی که متعهدانه رسالت خویش را در آگاهی و اطلاع رسانی جامعه بنا نهاده اند.

وی افزود : خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است؛ و در گفت : روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان این حوزه، علی الخصوص خبرنگاران فعال در شهرستان بهار، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برایشان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی دارم.

 

فردوس نبی پور

انتهای پیام /

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر
Error
Whoops, looks like something went wrong.