سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از وخامت حال ۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در همدان خبر داد.

شناسه خبر: 11656

به گذارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری فارس ، محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری به ۴۳۳ مورد جدید رسیده است‌ اظهار کرد: از ابتدای بیماری در بخش سرپایی ۷۹ هزار و ۵۱۴ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۲۶ هزار و ۲۵۱ مورد افزایش یافته است.

وی از فوت ۶ نفر در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه مجموع فوتی‌ها از ابتدای بیماری به ۲ هزار و ۷۲۳ مورد در استان رسیده است خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۸۳ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۶۶ مورد در بخش عادی و ۱۳ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۶۳ نفر وخیم گزارش شده است.

وی در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها گفت: در اسدآباد یک‌هزار و ۳۳۷ نفر، شهرستان بهار یک‌هزار و ۳۳۳ نفر، تویسرکان یک‌هزار ۳۹۲ نفر، رزن یک‌هزار و ۴۳ نفر، درگزین ۳۴۸ نفر، فامنین ۳۷۵ نفر، کبودراهنگ یک هزار و ۳۴۷ نفر، ملایر ۴ هزار و ۹۹۸ نفر، نهاوند ۳ هزار و ۲۸۲ نفر، همدان ۱۰ هزار و ۲۲۵ نفر و خارج از استان ۵۷۱ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند یادآو شد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.