سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/18 12:20:21
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

جریمه ۱۰۰ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در بهار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۰۰ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در شهرستان بهار خبر داد.

شناسه خبر: 12061

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، داریوش جودکی اظهار کرد: با گزارش نیروهای ناحیه مقاومت بسیج و به همراه بازرسین صمت کالاهای احتکاری در یکی از فروشگاه‌های لوازم خانگی این شهرستان بهار کشف شد.

وی بیان کرد: یکی از فروشگاه‌های لوازم خانگی دارای دو انبار بود که موجودی انبار دوم خود را به ارزش ۱۴۳ میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در سامانه، ثبت نکرده بود که با وی برخورد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تاکید کرد: احتکار این فروشگاه با این توضیح که اعلام موجودی کالا توسط واحدهای مصرحه در تبصره ۱ ماده ۶۰ قانون نظام صنفی از مسلم‌های وظایف فرد صنفی به منظور اطلاع متولیان تنظیم بازار از چگونگی وضعیت کالاها درسطح انبارها و مراکز عرضه است، علاوه برایجاد امنیت روانی بازار، ثبات و شفاف سازی قیمت‌ها و در نهایت کنترل بازار را تامین می‌کند محرز، و پرونده مشارالیه به تعزیرات حکومتی بهار ارسال شد.

 وی عنوان کرد: شعبه هیت بدوی شهرستان بهار نیز پس از اجرای تشریفات قانونی متهم را علاوه بر الزام به فروش در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت به مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۴۹۴ میلیون و ۹۱۹ هزار ریال درحق صندوق دولت محکوم کرد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.