سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

16آذر به نام روز دانشجو نامذاری شده است. هدف از نام گذاری 16آذر به عنوان روز دانشجو، افزایش آگاهی عمومی مردم و قدردانی از تک تک دانشجویان محصل وتجلیل از پیشرفت و موفقیت آنان است.

شناسه خبر: 12063

به گزارش نشاط شهر، به مناسبت روز دانشجو گفتگویی با یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد همدان داشتیم تا از دغدغه های یک دانشجو مطلع شویم. 

این دانشجو که دختری ۲۲ ساله است در معرفی خود چنین گفت: بنده دانشجوی رشته مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد واحد همدان بوده ودرسال 1396وارد این دانشگاه شدم .

 

آیاتحصیل برایتان سخت نیسـت؟

 

هر چیزی سختی خود را دارد ولی باپشتکار و عزمی راسخ می‌توان بر سختی ها غلبه نمود زیرا که تحصیل درکنار دیگران آگاهی وعلم مارا دوچندان می‌کند چون انسان ها درکنار دیگران عاقل ترند و به علمشان افزوده می شود.

 

آیاخانواده برای اینکه شما پیشرفت خوبی دراین رشته داشته باشید تاثیری داشته اند؟

 

بله پدر و مادرم در این مسیر مرا فوق‌العاده همراهی کردند مادرم مرا تشویق وهمراهی می‌کرد و پدرم تمام هزینه های تحصیل را می پرداخت من موقعیت الان خود را مدیون زحمات پدرومادرم هستم.

 

آیا تا به حال شده که از آینده ناامید شوید و تصمیم بگیرید ادامه تحصیل ندهید؟

 

 خیر زیرا روزی نبود که مادرم مرا به حال خود واگذار کند او همواره مرا تشویق می‌کرد ومعتقد بود که من می‌توانم فردی موفق برای کشورم باشم.

 

از سختی هایی که در طول این چند سال کشیده اید کمی برایمان توضیح دهید

 

سختی که کم چون فقط کمی درگیری ها ومشغله های کوچک داشتم که آیا می‌توانم در رشته مهندسی نرم افزاری قبول شوم یا نه زیرا نمی‌توانستم   تحمل کنم که مادرم دربرابرم ناراحت وغمگین شود با یاری مادرم وبا پشتکار توانستم مادرم را به آرزویش برسانم وخوشحالم توانستم فردی موفق برای جامعه خود باشم.

 

آیا درخواستی از مسئولین دارید؟

 

درخواست من از جامعه این است که برای پیشرفت وموفقیت تک‌تک دانشجویان  امکاناتی را فراهم کنند وحتی برای تک‌تک بیکاران امکاناتی فراهم کنند تا مشغول به کار شوند تا جامعه ما بتواند پیشرفت فراوانی داشته وعزیزانمان بتوانند استعدادهای خودشان را شکوفا کنند.

 

در آخر توصیه شما برای دانشجویان چیست؟

 

دانشجویان با عزمی راسخ و با برداشتن گام های بلند خود به سوی تحصیل می‌توانند مهارت های خود  را بالا برده واستعدادهای گوناگون خود را درجامعه گسترش دهند، زیرا که آدم ها دریک چیز مشترک اند وآن متفاوت بودن آن هاست وهر انسانی استعدادی دارد که باید شکوفا شود.

 

نساءزنگنه

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون