سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه، کشف کالای قاچاق، کشف دام های بدون مجوز حمل، کشف مرغ های غیربهداشتی و دستگیری تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

شناسه خبر: 12304

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه سارق وسایل اماکن خصوصی شناسایی و دستگیر شد گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد «شیرآلات» و »پمپ کفکش» از منازل در حال ساخت، اماکن خالی از سکنه، باغ ها و مزارع در شهرستان همدان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ «رضا زارعی» افزود: متهم در مواجهه با دلایل و مدارک به ۱۷ فقره سرقت باغ و سایر سرقت ها به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که همه محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی از باغداران خواست به علت قرار داشتن در فصل سرما و حضور نیافتن آنها در باغ ها، از رها کردن وسایل داخل باغ خودداری کرده و تا حد ممکن وسایل را به مکانی امن انتقال دهند.

 

دستگیری ۲۶ سارق در همدان

فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: به  دنبال افزایش سرقت در روزهای پایان هفته، انجام طرح هایی با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ «هادی نجفی صالح» افزود: در این راستا ۴۷ فقره سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی، اماکن دولتی، خودرو، وسایل داخل خودرو کشف و ۲۴ سارق دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف ۱۵۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در بهار

فرماندهی انتظامی بهار گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودرو مینی بوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ «بزرگعلی نوری» افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۵۶ قطعه انواع لوازم خانگی آشپزخانه شامل ۲۰ دستگاه آسیاب برقی و چندین دستگاه وسایل چای خوری بلوری به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال را کشف کردند که یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

کشف بیش از ۲ تن مرغ غیربهداشتی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: با تلاش ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار، یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل گوشت مرغ که در استان های غربی بارگیری و قصد ورود به استان همدان را داشت، متوقف شد.

سرهنگ «بزرگعلی نوری» افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم مرغ غیر بهداشتی و بدون مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی