سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شاهرخ فخیمی از برگزاری طرح چهارشنبه سوری در مدارس و برخی از محله ها و روستا های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اطفای حریق طی یک مانور میدانی، خبر داد.

شناسه خبر: 12358

به گزارش نشاط شهر، شاهرخ فخیمی رئیس هلال احمر شهرستان بهار بيان کرد: این طرح درواقع به دانش آموزان مدارس و نوجوانان در مورد حوادث متذکر میشود که با همکاری هلال احمر شهرستان در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: ارائه این طرح برای آموزش‌های صحیح و راهکارهای مقابله و پیشگیری از سوختگی در مقابل حادثه و سلامت عموم می باشد.

 

وی همچنین درخصوص این طرح افزود: جهت یادگیری دانش‌آموزان و نوجوانان مانور میدانی اطفای حریق را با کمک همکاران مجموعه در برخی از محلات و روستاهای شهرستان و مدارس به اجرا در آوردیم که با استفاده از روش های کمک های اولیه برای مقابله با حادثه و حفظ ایمنی در برابر سوختگی ها، آموزش داده شده است.

 

وی درآخر افزود: از تمامی دانش آموزان و نوجوانان خواستاریم که برای حفظ سلامت و جان خود و دیگران در روز چهارشنبه سوری از انجام حرکات حادثه خیز به شدت خودداری نمایند تا از هرگونه آسیب در امان بمانند. امید است که با آموزش های مذکور امسال شاهد اتفاقات ناگوار سال های گذشته نباشیم.

 

نساء زنگنه

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون