سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

چندی پیش جلسه بررسی مشکلات شهر مهاجران با حضور آیت ا... شعبانی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه همدان، پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تیموری معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار شهرستان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل گردید.

شناسه خبر: 12365

به گزارش نشاط بهار، در آغاز آیت اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ابتدای جلسه گفت: شهر مهاجران از دید و نگاه برخی از مسئولین مغفول مانده و نیاز است این شهر با نگاهی ویژه مورد توجه قرارگیرد و در آینده ای نزدیک شاهد اقدامات مفید و مثبتی در این منطقه باشیم.


وی افزود: دولت جدید خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار داده است و مدیران دستگاه های اجرایی همواره تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم و رفع نیازهای این عزیزان جزم نمایند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: بررسی مشکلات صرفاً در یک جلسه محدود و جمع بندی نمیشود، تا رفع کامل نیازها و حصول نتیجه باید لحظه ای از کار و تلاش دست برنداریم.

در ادامه این جلسه، روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار اظهار کرد: مشکلات و نیازهای شهر مهاجران در جلسه شورای اداری که اخیراً در این شهر برگزار گردید مطرح و طبق هماهنگی به عمل آمده با ادارات مرتبط از طریق راهکارهای مناسب پیگیر و آماده رفع مشکلات هستیم.

علی اکبر ناظمی شهردار مهاجران با اشاره به مشکلات شهر مهاجران گفت: هم اکنون شهر مهاجران دارای مشکلات متعدد در عرصه های گوناگون است که این مشکلات نیازمند حمایت فوری و رسیدگی دارد.

تسهیلات ۴ درصدی برای حمایت از اشتغال های خانگی

ظاهر پورمجاهد معاون امور اقتصادی استانداری درباره استقرار ناحیه صنعتی بیان کرد: بخشی از مشکلات شهر مهاجران نیاز به تخصیص اعتبارات ملی و استانی دارد و بخشی نیز توسط همت و تلاش مردم عزیز برطرف خواهد شد، در همین راستا جهت حمایت از اشتغال خانگی تسهیلات لازم با سود ۴ درصد پرداخت می‌شوند که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به یکی از ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره ) و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

وی ادامه داد: مساعدت در استقرار ناحیه صنعتی شوریجات با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود، تخصیص اعتبارات و تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی انجام شده است.

فرزاد تیموری معاون امور عمرانی استانداری عنوان کرد: اولویت دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است و در شهر مهاجران نیز با سعی و تلاش در جهت تکمیل و اجرای پروژه های نیمه تمام و پروژه های ضروری و مورد نیاز، برنامه ریزی های لازم انجام می‌گردد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که قدم‌های موثری در جهت خدمت به مردم عزیز این شهر برداریم.

ناحیه شوریجات در مهاجران نیاز به طرح موضوع در کمیته های تخصصی استان دارد

محمد رضا بادامی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: ایجاد ناحیه شوریجات در مهاجران نیاز به طرح موضوع در کمیته های تخصصی استان دارد و تأمین آب، زیر ساخت های مورد نیاز، تخصیص اعتبار و میزان بازدهی طرح از مهمترین نکاتی است که باید نسبت به آن تدابیر و هماهنگی های لازم بعمل آید.

حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: تکمیل و تجهیز سالن ورزشی شهر مهاجران در اولویت کارهای اداره کل می باشد و فعالیت اجرای مراحل ساخت و تکمیل آن بزودی از سر گرفته خواهد.

 در پایان مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: تا پایان امسال تکمیل و تجهیز زیرساخت زمین چمن را با اعتبار ۱۲۵ میلیون تومان انجام خواهیم داد و همچنین پک ورزشی و یک تخته تاتامی هم تا پایان سال در اختیار ورزشکاران قرار خواهیم داد.


نفیسه قلی پور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی