سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/1/7 18:12:23
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار:

ویژه برنامه نوروزی در روستای حسام آباد و رسول آباد برگزار خواهد شد

حبیب شهنوازیان: ورکشاپ هنرمندان بهار، اسدآباد و کبودرآهنگ با موضوع آسیب های اجتماعی در پانزدهم ماه رمضان به میزبانی شهر بهار بمدت یکروز برگزار خواهد شد.

شناسه خبر: 12407

به گزارش نشاط شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با تبریک حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای همه  همشهریان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بهار مسئلت داشت.

 

حبیب شهنوازیان اظهار کرد: در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد فضای نشاط و شادابی در شهر و به ویژه در بین خانواده های تحت امر سازمان های حمایتی  بهزیستی و کمیته امداد، ویژه برنامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برنامه ی شاد برای این عزیزان تدارک دیده شده است، منجمله  این برنامه ها برگزاری برنامه جنگ شادی در فرهنگسرای آیت الله بهاری و فرهنگسرای شهید آوینی  لالجین که برگزار خواهد شد.

 

شهنوازیان نیز خاطر نشان کرد: در همین راستا اجرای برنامه کارناوال شادی توسط عمو حمید در روستاهای رسول آباد و حسام آباد ویژه گردشگران و اهالی روستا در نظر گرفته شده است  که با عنایت خداوند و  فضای مثبت در حوزه طبیعت این برنامه ها اجرا خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار نیز افزود: یکی از موضوعاتی که در نظر گرفته شده است در راستای تداوم برنامه های شاد در سال ۱۴۰۱، تا پایان سال اجرای برنامه هایی در بخش ها و روستاها مد نظر خواهد گرفت و هماهنگی های لازم بعمل خواهد آمد تا با اعزام گروه های هنری این امر در راستای عملیاتی محقق شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: ورکشاپ هنرمندان بهار، اسدآباد و کبودرآهنگ با موضوع آسیب های اجتماعی در پانزدهم ماه رمضان به میزبانی شهر بهار بمدت یکروز با حضور هنرمندان شهرستان ها، انجمن هنرهای تجسمی  نقاشی گرافیک و خوشنویسی برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت ثبتنان و شرکت در این برنامه میتوانند از طریق روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد ثبتنام نمایند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی