سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جشن روزه اولی ها که ویژه پسران و دختران و با هدف تشویق، آشنایی وانس هر چه بیشتر آنان با مسائل واحکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد وخاطره انگیز و با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

شناسه خبر: 12457

به گزارش نشاط شهر، در این مراسم معنوی که بخشدار، رئیس آموزش وپرورش منطقه، معاون حوزه مقاومت بسیج و جمعی از روحانیون و مدیران مدارس حضور داشتند. امام جمعه لالجین در سخنانی با خیر مقدم به دانش‌آموزان روزه‌دار و تشکر از مجمع طلاب و روحانیون لالجین و همکاری آموزش و پرورش گفت: «این همدلی و هم افزایی که هر کس نگاه می‌کند، قابل تحسین اوست.»

 

ایشان به نکنه مهمی درباره نام دبستان در آموزش و پرورش فرمودند که این نام نشان از حکمت قدیمی‌ها بوده که البته یک حرفش حذف شده و ما را از آن آرمان اصلی کمی عقب انداخته. آن کلمه «ادبستان» است. ادب باید در آموزش و پرورش حرف اول را بزند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محققی با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام درباره سه دوره هفت ساله دانش‌آموز، فرصت ادب را در این دوره حساس مغتنم شمرد.

 

وی در ادامه ماه رمضان را فرصتی برای مدیریت زندگی دانست که ادب حرف اول را می‌زند که در ادامه خواستار پیاده‌کردن آن در ماه‌های دیگر زندگی شد.واجرای این مهم در ارتباط با زندگی، خانواده، جامعه و در اصل در ارتباط با خداوند دانست.

 

این مراسم با حضور ۲۱۰ دانش آموز روزه اولی و با همکاری آموزش وپرورش منطقه و مجمع طلاب و روحانیون لالجین به مدت ۲ روز در آموزشگاه آیت الله کاشانی لالجین برگزار شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.