سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/9 21:56:28
فرماندار شهرستان بهار :

روز قدس اراده مستضعفین در برابر مستکبرین است

روز قدس، روزی که جهان اسلام باید بیدار میشد و هم اکنون ما نیز باید بیدار شویم و وضعیت مستکبرین و مستضعفین را بدانیم و شناسایی کنیم.

شناسه خبر: 12478

به گزارش نشاط شهر، روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار بعد از برگزاری مراسم پرشکوه راهپیمایی روز قدس در محل مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار قبل از خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: امروز روز قدس، روزی که امام خمینی(ره) در ۱۶ مرداد ماه ۱۳۵۸ با نکته بینی،تیز بینی،و رهبری خود این روز را روز قدس نام گذاری کرد .

 

فرماندار بهار  تصریح کرد: حضرت امام در ۱۶ مرداد ۵۸ در پیام کوتاه و مقتدرانه ای، دلیل نام گذاری این روز را به عنوان روز قدس بیان فرمودند؛ روز قدس را روز اسلام و روز جهانی نامیدند. امروز متخص فلسطین نیست، روز اسلام است. این حرکت حضرت امام حس تنفر جهانی را نسبت به رژیم غاصب شعله ور کرد و باعث شد مردم بیش از هشتاد کشور جهان ساليانه علیه این رژیم غاصب تظاهرات کنند.

 

وی خاطر نشان کرد : زمانی که همه جا را ظلم فراگرفت و کشور ها به کشور ها ظلم می‌کردند و ظالمان در برابر مظلومان بودند، حضرت امام این روز را نام گذاری کردند تا جلوی ظلم و ظالمان گرفته شود.

 

نباتی ادامه داد : امروز دولت ها، دولت‌ها را ترور می‌کنند و سر چشمه‌ی همه این‌ها رژیم  اشغالگر صهیونیسم است. دشمنان اسلام که در رأس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب است با نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شدت دشمنی دارد، اگر مسلمان نماها یک دهم اهتمامی که برای سرکوب جمهوری اسلامی به خرج دادند، برای اسرائیل خرج کرده بودند الان اثری از اسرائیل نبود این‌ها خیانت‌هایی است که به کشورهای اسلامی می‌شود و الحمدالله نتیجه کار خودشان را خواهند دید و روز به‌ روز ضعیف‌تر و منزوی‌تر می‌شوند و نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به‌ روز قوی‌تر می‌شود.

 

نباتی افزود : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر از قبل تحت هجمه جنایت کاران بین المللی است و برخی در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت را مورد هجمه قرار می دهند و می‌خواهند بگویند که در عرصه‌ خدمات اجتماعی و عمرانی کارهای زیادی انجام نشده و پیشرفتی نکرده ایم و ما وظیفه داریم که در برابر این هجمه ها و در برابر تضعیف نظام و دولت و تفرقه بین مردم و مسئولین، همراه با مسئولین بایستیم و قطعا کسانی که تفرقه ایجاد می‌کنند نظام مردمی نیستند. حضرت آقا به ما تکلیف دادند که جهاد تبیین کنیم و تبیین امروز ما عین جهاد است. 

 

وی در پایان گفت: الحمدلله در شهرستان کارهای خوبی انجام می‌شود و حمایت های مستمر استاندار از شهرستان باعث ایجاد امید های روشن شهرستان شده است و بخشي از مشکلات نسبت به چند سال قبل کنترل شده و به یاری خداوند در این راه موفق خواهیم شد.

 

فاطمه‌ بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی