سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

این نشست با حضور طلاب و کادر مدرسه و با موضوع بررسی و تبیین مسائل روز توسط مسئول بسیج رسانه استان ، جناب آقای قوامی برگزار گردید.

شناسه خبر: 12527

به گزارش نشاط شهر به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار ، این نشست با حضور طلاب و کادر مدرسه و با موضوع بررسی و تبیین مسائل روز توسط مسئول بسیج رسانه استان ، جناب آقای قوامی برگزار گردید.

مسئول بسیج رسانه استان ،یکی از رسالت های حوزه های علمیه را جهاد تبیین برشمرد و ابراز کرد: جهاد تبیین که اخیرا مقام معظم رهبری فرمانش را صادر فرموده برگرفته از آیات قرآن ولی با ادبیات زیبای رهبری است . همانگونه که بامطالعه تاریخ اهل بیت علیهم السلام در واقعه عظیم عاشورا حضرت زینب (س)‌به تبیین هدف و قیام عاشورا پرداخت ، ما نیز بایستی با یادآوری ایام الله و پیروزی انقلاب و حوادثی که پس از انقلاب با یاری خدا سپری کردیم بدانیم که آینده نظام و اسلام روشن است و با تبیین دستاوردهای نظام و صدور انقلاب در جهان مردم را آگاه سازیم.

قوامی در ادامه اظهار داشت : دولت با حذف یارانه ترجیحی اقدام به جراحی بزرگ اقتصادی کرده که سالها پیش باید این اتفاق رخ می داد. طبیعتا این جراحی دردآور و نیاز به مسکن دارد.باتحقیقاتی که صورت گرفته آثار بهبودی آن بعد از مدتها نمایان می شود. فلذا وظیفه ما این است که در مقابل نفوذی ها و رسانه های دشمن که قصد براندازی و شورش و نیز فریب مردم را دارند جهاد تبیین را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و در جامعه امید آفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه دولت حاضر زمین سوخته تحویل گرفت که هرجای آن مین گذاری شده و هرگاه به یک قسمت دست بزنیم قسمت دیگر منفجر می شود خاطر نشان ساخت: در بحث اقتصادی برای کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ و نهاده های دامی و... که یارانه تعلق می گرفت متاسفانه حدود ۶۰ کشور بیگانه و ۱۵ میلیون غیر ایرانی متنعم می شدند که با این کار دست سودجویان قطع شده و افراد سرمایه دار و قاچاقچی متضرر خواهند بود اما طبق وعده های رئیس جمهور که هیچ کسی نباید گرسنه بخوابد این طرح برای افراد پایین جامعه مفید خواهد بود.

وی در پایان جهاد تبیین را بعنوان ابزاری در مقابل جریان تحریف که واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد راهگشا دانست و گفت: تبیین انسجام ساز و خنثی کننده توطئه دشمنان است.

  

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون