سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سفر ریاست جمهور به استان همدان و معاونان ویژه ایشان به شهرستان های استان، قطعا دارای خیر و برکاتی خواهد بود و مصوبات آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد. از فرماندار و مسئولان شهرستان به خاطر میزبانی از نماینده ویژه رئیس جمهور و هیئت همراه تشکر میکنیم و امیدواریم اثرات مثبت این سفر شامل حال شهرستان بهار شود.

شناسه خبر: 12700

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی عنوان کرد: مخالفت قلبی از منکر هیچگونه اثری در جامعه ما ندارد و بهترین انسان ها کسانی هستند که هم از قلب، هم با زبان و هم در عمل جلوی منکرات را بگیرند .

 

وی افزود : کسانی که در عمل فرمان خدا را اجرا نمی‌کنند و اهل مدارا و سازش نیستند و آرزوهای طولانی دارند، نمی توانند امر به معروف کنند و همچنین نباید در این بحث با کسی تعارف کنیم و باید مصلحت دین را در نظر بگیریم.

 

حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده با اشاره به برگزاری اجلاس ائمه جمعه کشور در هفته گذشته نیز اظهار کرد: این اجلاس جهت ارائه مسائل روز و مورد نیاز جوامع برگزار شد، و توفیق دیدار  حضرت امام خامنه ای حاصل شد و نایب و الزیاره شما نیز بودم، و همانطور که ایشان فرمودند ؛ ائمه جمعه و شواری سیاست گذاری ائمه جمعه و عموم مومنان و نمازگذاران باید دقت کنند، خطبه نماز جمعه و خطیب جمعه سخنگوی انقلاب اسلامی است، قطعا سخنگو باید آنچه که باعث قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی است بیان کند، آنچه که مصلحت مردم و مصلحت نظام را در بر میگیرد.

 

وی با توجه به تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ گفت: خیر و صلاح مردم در این است و با توجه به سفر ریاست محترم جمهور به استان و معاون ویژه رئیس جمهور به شهرستان مطرح شد. چرا که حوزه دوشهر از نظر جغرافیایی و مشکلات روستاها و  پیگیری مشکلات انصافا کار سختی است و خواسته به حق مردم است و  نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس  نیز به دنبال تفکیک حوزه انتخابیه بهار وکبودراهنگ جهت خدمت رسانی بیشتر بوده و است.

 

وی اضافه کرد: هر چه سریعتر باید به وضعیت آموزش و پرورش شهرستان رسیدگی شود چرا که کنترل بیش از دو هزار معلم و چند هزار دانش آموز توسط سرپرست آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

 

امام جمعه بهار نیز بیان کرد: سفر ریاست جمهور به استان همدان و معاونان ویژه ایشان به شهرستان های استان، قطعا دارای خیر و برکاتی خواهد بود و مصوبات آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد. از فرماندار و مسئولان شهرستان به خاطر میزبانی از نماینده ویژه رئیس جمهور و هیئت همراه تشکر میکنیم و امیدواریم اثرات مثبت این سفر شامل حال شهرستان بهار شود.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی