سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار: ۱۲ شهریورماه، قلب زمان در کشاکش تمام سختی‌ها و شیرینی‌ها در گوش زمان زمزمه می‌کند:« تبریک به شما پیشگامان عرصه سلامت که با خدمات بهداشتی اولیه نقش بی‌بدیلی در سلامت مردم ایفا می‌کنید.»

شناسه خبر: 12771

۱۲ شهریورماه، قلب زمان در کشاکش تمام سختی‌ها و شیرینی‌ها در گوش زمان  زمزمه می‌کند:« تبریک به شما پیشگامان عرصه سلامت که با خدمات بهداشتی اولیه نقش بی‌بدیلی در سلامت مردم ایفا می‌کنید.» 

هرگز فراموش نمی‌کنیم که شما عزیزان علیرغم برخی کاستی‌ها با تلاش‌های شبانه روزی، بی‌وقفه نقش مهم و اثرگذاری در پیشگیری از بیمارها را دارید. 

مدافعان سلامت، افسران خط اول جبهه سلامت، از یاد نخواهیم برد برای سلامتی مادران و کودکان و آحاد جامعه روستایی و شهری  بسیار پر تلاش هستید و تمامی هدفتان رضایت بیماران و درمان و کمک رسانی است. نیک می‌دانیم که در زمینه آموزش سلامت، نقش معلمی را دارید که در مدرسه سلامتی مشق فداکاری می‌کند و دیکته درمان را زمزمه می‌کند. 

یادمان نمی‌رود روزهایی که ویروس منحوس کرونا در کمین بود و شما با تمام توان در میدان جهاد ایستادید تا نشان دهید که تا چه اندازه  به کار خود ایمان دارید و سلامت مردم برایتان با ارزش است. 

بهورزان عزیز و زحمت‌کش شهرستان بهار، اینجانب در کمال فروتنی از زحمات شما صمیمانه سپاسگزارم و از خداوند منان برای شما سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی، موفقیت، سلامت و تندرستی را خواهانم. 

روح‌اله نباتی

فرماندار شهرستان بهار

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی