سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار، مراسم جشنی در بیمارستان آیت الله بهاری(ره)برگزار شد.

شناسه خبر: 13039

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی بیمارستان آیت اله بهاری ره، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار، مراسم جشنی در بیمارستان آیت الله بهاری(ره)برگزار شد.

 

تیم مدیریت اجرایی بیمارستان آیت الله بهاری در روز چهارشنبه مورخ ۹آذرماه ۱۴۰۱، جشنی به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) در سالن اجتماعات این مرکز برگزار نمود.

 

در ابتدا داود دارابی ضمن بزرگداشت مقام پرستار عنوان نمود: تمامی پرستاران در جایگاهی هستند که باید با الگوگیری از حضرت زینب کبری(س) (پرستار دشت کربلا) از تمامی آرمان های اسلام و انسانیت به دفاع برخیزند. تا صبر و فداکاری که ویژگی خاص حضرت زینب کبری (س) است در جامعه گسترش یابد.

 

وی جایگاه پرستاران در ارائه خدمات حیاتی و مراقبتهای تعیین کننده سلامتی را منحصر به فرد برشمرد و گفت: به نظر من بهترین چیزی که برای عزیزان پرستار رضایت ایجاد می کند همین نقشی  است که آن ها از حضرت زینب به نمایش می گذارند و بالطبع آن رضایتی که در چهره بیمار و همراهان بیمار در اثر مراقبت های پرستار دیده می شود  بزرگترین عامل  انگیزشی برای عزیزان پرستار محسوب می گردد.

 

در این مراسم که با حضور مسئولین و ریاست و پرستاران و پرسنل بیمارستان آیت الله بهاری برگزار شد، برنامه های متنوعی از جمله اجرای مسابقه، مولودی خوانی، خاطره گویی و… جهت حضار اجرا گردید. 

 

در پایان مراسم به پرستاران هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون