سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در آئین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بهار اظهار کرد: پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی در چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح کاری انجام نمی داد که با پیگیری لازم این طرح به سرانجام رسید.

شناسه خبر: 13078

 

به گزارش نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در آئین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بهار اظهار کرد: پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی در چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح کاری انجام نمی داد که با پیگیری لازم این طرح به سرانجام رسید.

 

فتح‌الله توسلی ادامه داد: تجهیزات و نیروی لازم برای این درمانگاه از طریق آزمون تأمین شده است و با افتتاح امروز آن دسترسی مردم این منطقه به خدمات درمانی افزایش می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی در این درمانگاه از نقاط قوت این پروژه به شمار می‌رود، یادآور شد: امروز کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان کبودراهنگ نیز به زمین زده شد که امیدواریم در مدت کوتاهی شاهد نظاره گر افتتاح آن به عنوان دهمین درمانگاه تأمین اجتماعی سطح استان باشیم .

 

توسلی خاطرنشان کرد: پروژه زیرگذر شهید زارعی و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار جزء پروژه هایی بود که سال‌ها نیمه تعطیل متوقف شده بود و اگر پیگیری انجام نمی‌گرفت سرانجام آن مشخص نبود.

 

وی افتتاح پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بهار و پروژه زیرگذر شهید زارعی این شهرستان را در کمتر از دو هفته نشان از تلاش و خدمت دولت و مسئولان و مجلس به مردم دانست و افزود: مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ لایق و شایسته خدمات بیشترین ها هستند.

 

توسلی از قول مساعد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای پیگیری احداث درمانگاه در مهاجران خبر داد و یادآور شد: به علت بافت کشاورزی و کارگری روزانه ۶ تا ۷ هزار کارگر در لالجین در شهرک‌صنعتی فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی