سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فتح الله توسلی در شورای اداری لالجین ضمن تبریک سالروز گرامیداشت روزشورا گرفت: از تلاش های امام جمعه محترم شهر لالجین وبخشدار لالجین به پاس پیگیری رفع مشکلات لالجین تشکر می کنم.

شناسه خبر: 13316

 

به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی در  شورای اداری لالجین ضمن تبریک سالروز گرامیداشت روزشورا گرفت: از تلاش های امام جمعه محترم شهر لالجین  وبخشدار  لالجین به پاس پیگیری رفع مشکلات لالجین تشکر می کنم .

 

وی با بیان اینکه حضور در مناطق، گفتگو بدون واسطه با مردم است گفت : از مدیران خواهش می کنیم که بصورت میدانی و سرزده  بازدید کنند و مشکلات را ببینند؛در کارتابل ها بخشی از مشکلات منعکس می شود و نیاز به حضور میدانی است.

 

وی با بیان اینکه وظایف نماینده  قانون گذاری و نظارت  است گفت :بنده کمک کار شما مدیران هستیم  ودر کنارشماهستم و برای حل مشکلات مردم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد .

 

وی ادامه داد : راه همدان گل تپه عیلصدر یکی از پروژه هایی است که ماده 23 آن با پیگیری های مداوم اخذ شده و در حال حاضر 400 میلیارد تومان اعتبار دارد .

 

فتح الله توسلی با اشاره به اینکه تاکنون 3بار مناقصه برای این پروژه برگزار شده است گفت : نوسانات ارزی باعث شده که براحتی پیمانکار پروژه را شروع نکند و مجددا جلساتی برگزار شده است که انشالله شروع و به نتیجه خواهد رسید .

 

وی افزود : مشکل واحد های تولیدی لالجین به ویژه مالیات باید بررسی بشود و معافیت های مالیاتی برای واحد های تولیدی صنایع دستی لحاظ شود.

 

نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ گفت :در جذب اعتبارات؛ این هنر مدیر است که از منابع مختلف بتواند اعتبار جذب کند .

 

وی گفت : مدیران باید برای آغاز پروژه ها پیگیر باشند و درصد پیشرفت داشته باشند تا بتوانیم تحول در منطقه ایجاد کنیم و هر جا هم  که نیاز بود اعلام بکنند .

 

وی با بیان اینکه سفر مسئولین به  منطقه برکت دارد گفت: در سفر معاون  راهداری کل کشور قریب به 40 میلیارد تومان اعتبار اخذ شد و در سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز 10 میلیارد تومان اعتبار گرفته شد .

 

وی افزود: هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد بعنوان خدمتگزار مردم هستیم و این توفیق خدمتگزاری را باید قدر بدانیم.

 

وی در ادامه به مشکل اوقاف لالجین و کبودراهنگ اشاره کرد و گفت:برای حل مشکل اوقاف جلسات متعدد و مداوم در وزارت خانه های اقتصاد،جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد و بنده  برگزارشده و پیگیرهستیم  که بتوانیم موضوع معاوضه زمین در یکی از استان ها را داشته باشیم و اگر انشالله این موضوع حل بشود یکی از مشکلات اصلی لالجین حل خواهد شد .

 

وی همچنین در ادامه پیگیری مشکل اوقاف ؛ راه ینگیجه ؛فاضلاب لالجین و شهرک صنعتی را چهار اولویت اساسی خود در پیگیری مشکلات لالجین  دانست و گفت:خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت است  و رفع مشکلات مردم یک تکلیف است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.