سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با حضور دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار،دکتر توسلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسینی بخشدار مرکزی و رئیس آبفای شهرستان از تصفیه خانه آبرومند بازدید و نسبت به تسریع آن و رفع موانع تأکید شد و پیگیری های لازم صورت گرفت.

شناسه خبر: 13436

 

به گزارش نشاط شهر، با حضور دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار،دکتر توسلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسینی بخشدار مرکزی و رئیس آبفای شهرستان از تصفیه خانه آبرومند بازدید و نسبت به تسریع آن و رفع موانع تأکید شد و پیگیری های لازم صورت گرفت.

 

 

گفتنی است پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای آبرومند از محل اعتبارت ملی با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد تومان در حال اجرا بوده و دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

 

 

در ادامه با حضور دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار،دکتر توسلی نماینده مردم بهارو کبودراهنگ درمجلس،مهندس حسینی بخشدارمرکزی، مهندس صادقی مدیر کل ارتباطات و زیرساخت و مدیران ادارات شهرستان شورای اداری در روستای فسیجان  بخش مرکزی تشکیل ومشکلات روستا بررسی و پیگیری شد.

 

 

گفتنی است تصمیمات لازم در خصوص ارتقای شبکه اینترنت روستا و دیگر موضوعات در این جلسه گرفته شد.

 

 

همچنین با حضور دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار،دکتر توسلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسینی بخشدار مرکزی، مسئولین بسیج سازندگی استان و رئیس آبفای شهرستان از اجرای خط انتقال و شبکه آب شرب روستای گنده جین بازدید و نسبت به تسریع آن تأکید شد و پیگیری های لازم صورت گرفت.

 

 

 

گفتنی است پروژه آبرسانی روستای گنده جین از محل پروژه های محرومیت زدایی و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان توسط شرکت آبفا و با همکاری بسیج سازندگی استان در حال اجرا می باشد.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی