سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اختتامیه اولین جشنواره دانش آموزی نامه ای به امام رضا(ع) باهمکاری قرارگاه فرهنگی سید میلاد مصطفوی برگزار شد.

شناسه خبر: 13517

 

به گزارش نشاط شهر، اختتامیه جشنواره نامه ای به امام رضا علیه السلام با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از جمله مدیر کل فرهنگ و ارشاد، معاونت فرهنگ و ارشاد استان، معاونت امنیتی و سیاسی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رییس شورای اسلامی شهر و رییس آموزش و پرورش شهر صالح آباد و سایر مدعوین، در سالن آیت الله بهاری برگزار گردید.

 

نزدیک به ۴۵۰ اثر از دانش آموزان شهرستان بهار به دبیرخانه ارسال گردید و بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان جوایزی نقدی به همراه تندیس و لوح یاد بود جشنواره را دریافت کردند.

 

قابل ذکر است که این جشنواره با فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار و با مشارکت قرارگاه فرهنگی سپاه شهرستان بهار، آموزش وپرورش ، سازمان تبلیغات و دفتر امام جمعه و حوزه علمیه برگزار گردید.

 

در جشنواره استعداد یابی نیز ارگان های مذکور به شیوه های مختلف همکاری دارند. آموزش و پرورش با در اختیار قرار دادن چند مدرسه، معاونت سپاه در اصل اجرای برنامه های استعدادیابی و اداره فرهنگ و ارشاد نیز به عنوان دبیر اجرایی جشنواره در برگزاری این جشنواره ایفای نقش کردند‌.

 

 

در مراسم اختتامیه اولین جشنواره دانش آموزی نامه ای به امام رضا(ع)، نخست علیرضا اکبری گفت: به مناسبت دهه کرامت جشنواره ای با عنوان نامه ای به امام رضا برگزار شد و پس از داوری، ۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شدند.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: هدف از برگزاری این جشنواره پر رنگ تر کردن نام امام رضا و دهه مبارک کرامت بود و در سال آینده نیز برگزار خواهد شد.

 

سپس دکتر مسعود ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در قسمتی از زیارت نامه امام رضا (ع) میخوانیم که خدایا مرا به محبت اهل بیت و امام رضا (ع) مزین کن در قسمت دیگر نیز به اخلاق و کرامت امام رضا اشاره شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: اهمیت فرهنگ رضوی با فرهنگ مهدویت گره خورده است و این ترویج فرهنگ را می‌توان در خانواده ها دید. کسی که امام رضا ع را قبول داشته باشد امام عصر امام مهدی عج را نیز قبول دارد و بالعکس.

 

وی در پایان گفت: نامه ای به امام رضا حرکت بسیار زیبایی بود که دانش آموزان با اعتقاد خود شروع به نوشتن کردند که نشان‌ میدهد ما به کرامت امام رضا اعتقاد داریم.

 

در پایان مراسم نیز با حضور مسئولین از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر