سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در سامانه بارشی اخیر، بیشترین بارش اندازه گیری شده در 100 ایستگاه پایش اداره کل هواشناسی استان مربوط به شهرستان های نهاوند و بهار و تویسرکان بوده است.

شناسه خبر: 13736

 

به گزارش نشاط شهر، در سامانه بارشی اخیر، بیشترین بارش اندازه گیری شده در 100 ایستگاه پایش اداره کل هواشناسی استان مربوط به شهرستان های نهاوند و بهار و تویسرکان بوده است.

 

حسین عابد مدیر کل هواشناسی استان همدان در خصوص بارندگی سال زراعی جاری گفت: از ابتدای سال زراعی (1403-1402) کشور  10.4میلی‌متر بارش دریافت کرده که نسبت به بلند مدت 22 کاهش بارش را نشان می‌دهد در طی این مدت استان همدان 28.1 میلیمتر بارش را کسب نموده که نسبت به بلند مدت کمتر از 4 میلی متر کاهش بارش را ثبت نموده است.

 

عابد افزود: شرایط استان از نظر کسری بارش، بعد از حدود 30 ماه به شرایط نرمال نزدیک شده است. این در شرایطی رخداد که سامانه بارشی که از سه شنبه هفته قبل وارد استان شده بود درمدت 120 ساعت فعالیت خود در استان باعث بارشی هایی متناوب باران و رگبار باران و رعدو برق شد، این نزولات آسمانی منجر به بارندگی 25 میلی متر (میانگین در پهنه استان) گردید.

 

وی افزود: بیشترین بارش اندازه گیری شده در 100 ایستگاه پایش اداره کل هواشناسی استان مربوط به شهرستان نهاوند و بهار و تویسرکان بوده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون