سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرشاد عبدالملکی، روابط عمومی اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان: نیمه شب گذشته به دنبال اعلام ماموریت حادثه ترافیکی در آزاد راه همدان _ ساوه، بلافاصله پایگاه های اورژانس قزل آباد، آزاد راه و فامنین به محل حادثه اعزام شدند.

شناسه خبر: 13767

 

به گزارش نشاط شهر، فرشاد عبدالملکی، روابط عمومی اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد:

 

نیمه شب گذشته به دنبال اعلام ماموریت حادثه ترافیکی در آزاد راه همدان _ ساوه، بلافاصله پایگاه های اورژانس قزل آباد، آزاد راه و فامنین به محل حادثه اعزام شدند.

 

پس از حضور تیم های اورژانس در محل بروز حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ بعد از واژگونی دچار حریق شده است که ۲ نفر از سرنشینان پژو در دم فوت کردند.

 

سه نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه هم مصدوم شده بودند. مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

 

رییس پلیس راه استان همدان نیز در این باره گفت: این دستگاه خودروی سواری با پنج سرنشین از کرج به مقصد کرمانشاه حرکت کرده بود که نیمه شب گذشته در کیلومتر ۴۰ آزاد راه همدان - ساوه دچار سانحه شد.

 

سرهنگ علی فکری اضافه کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه موجب خروج خودرو از مسیر اصلی و واژگونی و حریق وسیله نقلیه است.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون