سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مرد طمعکار که به بهانه کمک به همکار طلافروشش به مغازه او می‌رفت با سرقت طلاهای وی یک خودرو شاسی بلند خرید.

شناسه خبر: 13818

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از رکنا،  سردار«رضا زارعی» جانشین انتظامی‌استان همدان در تشریح این خبر افزود: پس از مراجعه شخصی به پلیس و اعلام گزارشی مبنی بر سرقت انواع طلا به مقدار تقریبی ۸۵۰ گرم، مراتب شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه ارزش طلاهای مسروقه ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی به فردی از آشنایان مالباخته مظنون شدند و او را دستگیر کردند.

 

متهم در بازجویی‌ها مدعی شد مدتی قبل با طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی در ساعت‌های مشخص به بهانه کمک و مرتب کردن طلاها به طلا فروشی او رفت و آمد می‌کرده و مقداری طلا سرقت می‌کرده است.

 سردار زارعی افزود: متهم در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به سرقت از طلافروشی عنوان کرد «قسمتی از طلاهای مسروقه را با توجه به فعالیت در صنف زرگری، با استفاده از کارت، ذوب و به فروش رسانده است. ۵۹۶ گرم طلای باقیمانده به همراه یک دستگاه خودرو جک که از فروش طلاها خریده بود به مالباخته تحویل شد.

 جانشین انتظامی‌استان همدان گفت: سارق که با سابقه فعالیت در صنف زرگری و اشراف کامل نسبت به موضوع سرقت و با استفاده از اعتماد و طرح دوستی اقدام به سرقت طلاها کرده بود با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی