سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/10/10 08:16:37
به مناسبت هفته بسیج و بصیرت انجام شد:

افتتاح سالن ورزشی ۹ دی در لالجین

با حضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، سرهنگ هندی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، مهندس یوسفیان معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام محققی امام جمعه شهر لالجین، دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان، دکتر میرزایی بخشدار و جمعی از مسئولین، فرماندهان و بسیجیان آیین مراسم افتتاح سالن ورزشی در سالن آمفی تئاتر شهر لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 13952

 

به گزارش نشاط شهر، با حضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، سرهنگ هندی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، مهندس یوسفیان معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام محققی امام جمعه شهر لالجین، دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان، دکتر میرزایی بخشدار و جمعی از مسئولین، فرماندهان و بسیجیان آیین مراسم افتتاح سالن ورزشی در سالن آمفی تئاتر شهر لالجین برگزار شد.

 

در ابتدا سرهنگ هندی،فرمانده سپاه ناحیه،  ضمن خیر مقدم به تمامی مسئولین و یادآوری حماسه ۹ دی ، اشاره ای به تلاش های صورت گرفته کرد و گفت: 

 

افتتاح این سالن بسیاری موارد از جمله تعاون و همکاری را در شهرستان ثابت میکند، چرا که افراد بسیاری در افتتاح سالن نقش دارند و همه سهام دار معنوی میباشند. 

 

وی ادامه داد: ما هم اکنون در هفته بسیج  قریب به ۴ سالن افتتاح کرده ایم که تلاش های شبانه روزی بسیاری در پشت پرده آن قرار دارند. 

 

 

سرهنگ هندی در پایان از سردار مجیدی و تمامی دست اندرکاران و کسانی که به صورت جهادی تلاش های بی وقفه داشته اند  تشکر ویژه ای داشت.

 

 

در ادامه حجت الاسلام محققی، امام جمعه لالجین  اشاره به حادثه ۹ دی داشته   و به ابعاد و اهمیت آن پرداخت، وی در ادامه از سردار شهید سید رضی موسوی یاد کرده و گفت: این شهیدان کسانی هستند که منجر به گسترش آیات الهی در جامعه شده و انقلاب اسلامی را رو به جلو حرکت می‌دهند .

 

 امام جمعه لالجین در پایان تشکر ویژه از همه عزیزانی که با تلاش های خود این افتخار بزرگ را نصیب لالجین کرده اند داشت. 

 

 

در پایان سردار مجیدی  اشاره ای به شهیدان بزرگوار در سراسر شهرستان داشت و گفت: امروز ۹ دی روز بصیرت است چرا که آن چیزی که انقلاب اسلامی در طول ۴۵ ساله خود بدان نیاز داشت محتوا ۹ دی است . 

 

وی در ادامه اشاره به تحولات غزه و جنایت های اسرائیل داشته و از حماس قدردانی کرد. 

 

سردار مجیدی در پایان از همه مسئولین ، مردمان بزگوارو و سپاه که تلاش های بی وقفه داشته اند تشکر ویژه ای داشت.

 

 

نفیسه قلی پور

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی