سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهار: شبکه جمع آوری فاضلاب شهر صالح آباد که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده، با اجرای ۳۱۰۰ متر طول و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در سال جاری ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

شناسه خبر: 14051

 

به گزارش نشاط شهر، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهار: شبکه جمع آوری فاضلاب شهر صالح آباد که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده، با اجرای ۳۱۰۰ متر طول و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در سال جاری ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهار با اعلام این خبر افزود: جهت پوشش کامل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر صالح آباد ، اجرای ۲۵۸۹۷ متر شبکه لازم است که تاکنون ۷۴۰۰ متر طول شبکه با اقطار ۲۵۰ و ۳۱۵ میلیمتر در سطح شهر صالح آباد اجرا شده و در این خصوص تاکنون مبلغ ۱۶۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است .

وی خاطر نشان کرد: متراژ ۷۷۸۶ متر طول خط انتقال فاضلاب نیز با اقطار ۴۰۰ و ۶۰۰ میلیمتر در سنوات گذشته اجرا و تاکنون ۴۴۰ فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر صالح آباد واگذار شده است که از شهروندان محترم صالح آباد تقاضا می شود در مناطقی که توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب صورت گرفته است ،در اسرع وقت نسبت به خرید انشعاب و اتصال به شبکه اقدام نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی