سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در هفتمین روز از دهه فجر پایگاه سلامت تجمیعی شهرک فرهنگیان بهاران ۸(فاز اول برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع) در شهرستان بهار با حضور فرماندار ،دکتر ریحانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار،بخشدار، دکتر جزوی معاون اجرایی مرکز بهداشت و دیگر مسئولین شهرستان افتتاح شد.

شناسه خبر: 14181

 

به گزارش نشاط شهر، در ابتدا دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تشکر از مراقبان سلامت گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید بهشتی شهرستان بهار دومین پایگاه در سطح استان می‌باشد که دسترسی عادلانه به سلامت و کاهش هزینه درمان از مهمترین دستاوردهای این طرح می‌باشد.

 

دکتر ریحانی در آیین این افتتاحیه گفت: برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع تحت عنوان پزشک خانواده شهری، مربوط به جمعیت بالای ۳۰ هزار نفر است که این جمعیت به گروه‌های ۳هزار نفری تقسیم شده و به ازای هر ۳ هزار نفر یک مراقب سلامت و یک ماما قرار می‌گیرد.

 

وی افزود : فاز اول این پایگاه سلامت با ۱۰ نیروی مراقبت و  هزینه دو میلیارد و دویست میلیون تومان جهت تجهیز، حدود ۶۰۰۰ نفر از جمعیت شهرک را تحت پوشش قرار می دهد.

 

دکتر ریحانی اظهار داشت: در این پایگاه سلامت تمامی مراقب های بهداشتی دوران بارداری، اطفال و خردسالان ، جوانان ،میانسالان و حتی سالمندان به طور رایگان صورت میگیرد و افرادی که از طریق مراقب سلامت خود به پزشک ارجاع داده شوند خدمات را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

 

در انتها دکتر جزوی معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان بهار گفت: جمعیت تحت پوشش، تحت بررسی و ارزیابی بهداشتی قرار می‌گیرند و در صورت بروز مشکل درمانی به مراکز درمانی استان ارجاع داده خواهند شد.

 

 

هانیه عبدی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی